printlogo


کد خبر: 214510تاریخ: 1398/10/8 00:00
تلویزیون

تصویر‌برداری«سلمان فارسی» از شهداد کرمان آغاز شد
تصویر‌برداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی سید داوود میرباقری از کلوت‌های شهداد کرمان آغاز شده و بازیگران و عوامل این سریال در شهداد حضور یافتند. به گزارش تسنیم، عوامل بازیگری و کارگردانی سریال سلمان فارسی شامگاه پنجشنبه وارد کرمان شدند و هم‌اکنون برای مراحل مقدماتی پیش‌تولید این سریال در منطقه شهداد کرمان حضور دارند. سریال «سلمان فارسی» که به کارگردانی داوود میرباقری تولید می‌شود از روز گذشته تصویر‌برداری خود را در بخشی از کلوت‌های شهداد کرمان آغاز کرده است، البته آغاز تصویربرداری به دلایل مختلف از جمله شرایط جوی نامناسب چند روزی با تاخیر آغاز شده است. 
***
استعدادهای «عصر جدید» کنسرت می‌دهند
کارزان و باسط قاسمی 2 برادر خواننده‌ای که در اولین فصل از برنامه تلویزیونی «عصرجدید» مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند، ۲۶ دی‌ماه کنسرتی را در شهر هشتگرد برگزار می‌کنند. به گزارش مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این 2 برادر روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ساعت ۲۱ تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار همایش ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌کنند. این در حالی است که قیمت بلیت کنسرت این 2 هنرمند بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. برگزاری کنسرت این دو که پس از حضور در فصل اول برنامه عصرجدید به شهرت زیادی دست پیدا کردند، در شرایطی است که هنوز تهیه‌کننده و مدیربرنامه مشخصی به صورت رسمی برای این 2 برادر معرفی نشده است. از میزان دستمزدها و جزئیات انعقاد قرارداد با این هنرمندان اطلاع چندان دقیقی در دست نیست. 
***
عیدانه «شب موسیقی» برای سال نو میلادی
مجله موسیقایی شبکه 4 سیما در آستانه سال نوی میلادی میزبان موزیسین‌های ارمنی می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، این برنامه که امشب با اجرای رضا مهدوی به صورت زنده از شبکه 4 سیما پخش می‌شود، در آستانه سال نوی میلادی به موضوع تاثیر موسیقیدان‌های ارامنه و هموطن بر موسیقی ایران، می‌پردازد. به همین منظور، رضا مهدوی در این برنامه میزبان وارطان ساهاکیان، موسیقیدان و آهنگساز ایرانی- ارمنی‌تبار و آندره گالستیان کارشناس موسیقی می‌شود و با آنها درباره موضوع برنامه و بزرگان ارامنه در موسیقی ایران گفت‌وگو می‌کند. «شب موسیقی» یکی از برنامه‌های «شب‌های هنر» است که به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یکشنبه‌شب‌ها ساعت 23 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

Page Generated in 0/0057 sec