printlogo


کد خبر: 214520تاریخ: 1398/10/8 00:00
اخبار

تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به شهید مدافع حرم صدر‌زاده
به پیشنهاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، مراسم تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به شهید مصطفی صدرزاده روز چهارشنبه، 11 دی‌ماه، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود. به نقل از فدراسیون کشتی، به پیشنهاد محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران به نام شهید  مدافع حرم کشتی‌گیر مصطفی صدرزاده نام‌گذاری خواهد شد. بر این اساس مراسم نام‌گذاری این خانه کشتی به نام این شهید والامقام ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 11 دی‌ماه و همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) با حضور خانواده معظم آن شهید گرانقدر، جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان، اعضای تیم‌های ملی کشتی، مسؤولان کشوری، لشکری و ورزشی و اصحاب رسانه در محل فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد. فدراسیون کشتی از جامعه کشتی و ورزش کشور و اصحاب رسانه دعوت می‌کند در این مراسم فرهنگی- ورزشی حضور داشته باشند.
***
پرسپولیس مهاجم عراقی را می‌خواهد؟
آیا پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم ملی‌پوش الزورای عراق در فصل نقل و انتقالات زمستانی است؟ به گزارش ایسنا، پرسپولیس با توجه به جدایی جونیور براندائو و تنها بودن علیپور در خط حمله به دنبال جذب یک مهاجم در زمستان است. در روزهای اخیر خبرهایی درباره علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب علاء عباس، مهاجم الزورای عراق به گوش رسیده است. بهروز دژبد، مدیر برنامه‌ معروف ایرانی که واسطه تیم‌های ایرانی با بازیکنان عراقی بوده در گفت‌وگویی که با سایت السومریه عراق داشت، درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با علاء عباس سخن به میان آورد. او گفت: باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای با علاء عباس نداشته است. همه آنچه در این زمینه به گوش رسیده شایعه‌ای بیش نیست و این مهاجم در زمستان راهی پرسپولیس نخواهد شد. دژبد ادامه داد: از پرسپولیس و الشحانیه به عنوان مشتریان «عباس» یاد شده اما باید تاکید کنم نه پرسپولیس این مهاجم را می‌خواهد و نه الشحانیه. باشگاه الشحانیه قرارداد احمد عکاشی را تمدید کرده و به این ترتیب بازیکن جدید جذب نخواهد کرد و پرسپولیس هم هیچ پیشنهادی نداده است. علاء عباس در سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی چه با الزوراء و چه با تیم ملی فوتبال عراق داشته و در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم موفق شد گل پیروزی را به ایران بزند.
***
رئیس فدراسیون فوتبال  از بیمارستان مرخص شد
رئیس فدراسیون فوتبال دیروز از بیمارستان مرخص شد. مهدی تاج چهارشنبه هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود. وی که به مدت 3 روز تحت نظر پزشکان قرار داشت، دیروز شنبه از بیمارستان مرخص شد. در این مدت پیشکسوتان و مدیران فوتبال از تاج عیادت کردند. صبح شنبه همچنین خبرهایی مبنی بر احتمال استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال منتشر شد که پیگیری‌های  مهر حاکی از این است تاج به کارش ادامه خواهد داد.
***
ایبرا به میلان بازگشت
مهاجم 38 ساله سوئدی به تیم سابق خود میلان بازگشت. زلاتان ایبراهیموویچ بعد از پایان کارش در تیم لس‌آنجلس گالاکسی آمریکا تصمیم به بازگشت به فوتبال ایتالیا گرفت و با امضای قرارداد اولیه 6 ماهه به ارزش 5/3 میلیون یورو پیراهن روسونری را به تن خواهد کرد. در صورتی که او بتواند عملکرد خوبی در این مدت داشته باشد، قراردادش به‌صورت اتومات برای فصل آینده هم تمدید خواهد شد. این مهاجم سوئدی بین سال‌های 2010 تا 2012 در 85 بازی برای میلان موفق به زدن 56 گل شد و با این تیم قهرمانی در سری A را هم تجربه کرد.

Page Generated in 0/0068 sec