printlogo


کد خبر: 214540تاریخ: 1398/10/8 00:00
اخبار

با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود
تجمع مردم استان تهران در دهمین سالروز حماسه 9 دی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی استان تهران با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی سال جاری اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر و برنامه‌ریزی دشمن در ماه‌های پیش رو و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. حجت‌الاسلام محمودی از تهیه بسته محتوایی نهم دی خبر داد و افزود: این بسته محتوایی شامل آثار موسیقی با موضوع ۹ دی و فتنه ۸۸، کاریکاتور، شعر، کلیپ، نماهنگ، اینفوگرافی، بروشور، طرح‌های تبلیغی، مداحی، متن و... است که به صورت هماهنگ در اختیار تمام ستادهای برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی قرار گرفته و در ایام منتهی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اماکن عمومی و نهادهای انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وی با بیان این نکته که مراسم محوری روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همزمان با روز ۹ دی در استان تهران برگزار می‌شود، متذکر شد: تجمع مردم شهرستان‌های استان تهران در روز ۹ دی با حضور مسؤولان و شخصیت‌های کشوری پیش‌بینی شده است و مردم تهران بار دیگر در این روز، با ولایت و رهبری تجدید‌میثاق خواهند کرد.
***
آغاز برنامه دستگاه قضایی برای مبارزه با قضات فاسد
رئیس دیوان عالی کشور از آغاز برنامه مبارزه با قضات فاسد در بدنه دستگاه قضا خبر داد. حجت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم درباره برنامه این نهاد برای برخورد با قضات فاسد گفت: اگر تحول در بدنه قوه‌قضائیه انجام نشود، طبیعتا تحول واقعی را شاهد نخواهیم بود. وی ادامه داد: وظیفه دستگاه قضا است که با هر نوع فسادی برخورد کند و از سوی دیگر دستگاه قضایی مصمم است نسبت به سلامت خود اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهد. رئیس دیوان عالی کشور گفت: دستگاه قضا برنامه خود را برای برخورد با قضات فاسد آغاز کرده و رئیس قوه‌قضائیه نیز پیگیر این برنامه است. گفتنی است آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه‌قضائیه تیرماه به‌صورت رسمی اعلام کرده بود: «برخورد با ۶۰ قاضی متخلف را در برنامه کاری خود دارد و این آغاز کار است. در این باره کمیسیون تعیین صلاحیت را فعال کردم و تاکنون 3 جلسه هم تشکیل شده است و دادگاه عالی صلاحیت را بنده تشکیل می‌دهم و بخش‌های مختلف نظارتی در دستگاه قضایی در این زمینه فعال شده‌اند».
***
عصبانیت پمپئو از آرامش ایران در 5 دی
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره ناآرامی‌های آبان‌ماه در ایران مطرح کرد. به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در پیامی توئیتری در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت مردم ایران حق دارند برای کسانی که در این ناآرامی‌ها جان باخته‌اند عزاداری کنند و مدعی شد حکومت ایران بار دیگر خشونت و قطعی اینترنت را اعمال کرده است. رسانه‌ها و گروه‌های ضدانقلاب از روزهای گذشته تبلیغات گسترده‌ای را برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در ایران در روز 5 دی انجام داده بودند اما در این روز هیچ موردی از ناآرامی در هیچ یک از شهرهای ایران گزارش نشد. 

Page Generated in 0/0040 sec