printlogo


کد خبر: 214610تاریخ: 1398/10/10 00:00
اخبار

زمان‌آبادی: جان تاج در خطر بود!
مسؤول فرهنگی فدراسیون فوتبال می‌گوید فرزندان تاج به مسوولان فدراسیون متوسل شده بودند تا از تاج بخواهند کمتر کار کند. غلامحسین زمان‌آبادی ظهر دیروز در حاشیه جلسه هیأت رئیسه این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاج جانباز بود و از جانش مایه گذاشت. این جانبازی تاج به ‌گونه‌ای بود که هر گاه در مرکز ملی بود، ابتدا به ایفمارک می‌رفت و تست آمادگی می‌داد. یک بار که با هم به پل طبیعت رفته بودیم، او نمی‌توانست پایین بیاید؛ فشار زیادی به او آمده بود. او ادامه داد: انواع و اقسام فشارهای ملی روی تاج بود. نمی‌توانستیم ارز را منتقل کنیم و تمام مربی‌های خارجی ما به مشکل خوردند. به او فشار آورده بودند که باید از مجلس برای انتقال پول مجوز بگیرد. شرایط به‌گونه‌ای شده بود که باید با چمدان پول را انتقال می‌دادیم و حتی در قضیه انتقال پول استراماچونی به ایتالیا نیز به مشکل خورده بودیم و فشار زیادی روی او بود. زمان آبادی درباره شرایط ویلموتس و مشکلات تیم ملی نیز گفت: از زمانی که ورزش ما وزارتخانه‌ای شد هر کسی وظیفه خود می‌دانست دخالت کند و مجلس ما هم تصمیم گرفت بر اساس مصوبه نظارتی دخالت کند و این دخالت‌ها سلیقه‌ای است. اظهارنظرها، مطبوعات و فشارهای مالی باعث شد یک نفر مثل تاج جانش به خطر بیفتد.
***
پیگیری روند درمانی علیرضا کریمی در اردوی تیم ملی
ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران که امید زیادی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد، چندی پیش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان با تشدید مصدومیت زانو مواجه شد. او بلافاصله تحت نظر تیم پزشکان به سرپرستی دکتر کیهانی مورد درمان ابتدایی و معاینات تخصصی قرار گرفت که در نهایت مشخص شد دچار پارگی رباط زانو شده است. با توجه به محدودیت زمان تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، پزشکان معالج روش درمان فوری و بهینه‌ای را برای علیرضا کریمی انتخاب کردند تا او بتواند همزمان با تمرینات بالاتنه در اردو، روند درمان زانوی مصدوم خود را هم پیگیری کند. در این راستا علیرضا کریمی که هم‌اکنون در اردوی تیم ملی کشتی آزاد در آکادمی ملی المپیک تهران حضور دارد زیر نظر دکتر بهرامی‌نژاد مشغول انجام حرکات اصلاحی است تا بتواند هر چه زودتر تمرینات تخصصی کشتی را آغاز کند. کریمی طبق نظر پزشکان باید فعلا روی تقویت عضلات زانوی مصدومش کار کند و با توجه به حداقل پارگی رباط پا می‌تواند با انجام فیزیوتراپی تا حد ممکن از انجام جراحی تا المپیک خودداری کند. گفته می‌شود این روند حدود یک‌ماه‌و‌نیم طول خواهد کشید.
***
درخواست میزبانی مشترک عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا 2027
عراق و اردن برای میزبانی مشترک مسابقات جام ملت‌های آسیا 2027 درخواست دادند. به گزارش فارس، عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 با اردن به‌صورت مشترک درخواست دادند. عراق سال جاری (2019) میزبان مسابقات کشورهای غرب آسیا بود که به فینال این مسابقات نیز رسید ولی مغلوب بحرین شد. عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر نیز است.
***
دردسر عجیب برای بازیکن اردنی فولاد خوزستان در فرودگاه
بازیکن اردنی تیم فوتبال فولاد خوزستان هنگام ترک ایران با مشکل عجیبی مواجه شد!
«انس بن‌‌یاسین» مدافع اردنی این فصل به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست و در پایان نیم‌فصل اول هم در لیست مازاد این تیم قرار گرفت. باشگاه فولاد رسما اعلام کرد حاضر است این مدافع اردنی را به‌صورت قرضی به باشگاه‌های دیگر بدهد. بن‌یاسین روز گذشته و هنگام ترک ایران با مشکل عجیبی مواجه شد. باشگاه فولاد مبلغ قرارداد این بازیکن را به‌صورت نقدی در اختیارش قرار داده بود تا مشکلات بانکی سر راه طرفین قرار نگیرد. بن‌یاسین هم که پول را در کیف خود قرار داده بود، هنگام حضور در فرودگاه با ممانعت ماموران مواجه و به خاطر حمل ارز نقدی، از خروجش جلوگیری شد. گویا این مشکل بعد از توضیحات لازم و استعلام از باشگاه فولاد رفع شده است.

Page Generated in 0/0054 sec