printlogo


کد خبر: 214635تاریخ: 1398/10/10 00:00
مردم ایران دیروز با برپایی تجمعات پر شور در سراسر کشور دهمین سالروز حماسه بصیرت و ولایتمداری 9 دی 88 را گرامی داشتند
دهه داغ 9 دی

گروه سیاسی: با فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، استان‌های کشورمان شاهد تجمعات پرشور مردمی برای اعلام انزجار از فتنه‌گران و تجدید بیعت با رهبری بود؛ در همین راستا تجمع‌های باشکوهی در شهرهای مختلف برگزار و ضمن بازخوانی ابعاد فتنه سال ۸۸، بر پایداری ملت بر آرمان‌های انقلاب تأکید شد.
به گزارش «وطن امروز»، مراسم مردمی بزرگداشت 9 دی در طول 10 سال گذشته همواره شاهد حضور پرشور و شعور مردمی بوده است، با این حال امسال و با توجه به اغتشاشات آبان‌ماه، اقشار و گروه‌های مختلف مردمی بیش از پیش در مراسم مرتبط با 9 دی شرکت کرده و همراهی خود با نظام اسلامی را فریاد زدند. 
در تهران مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، از ساعت 14 در میدان امام‌ حسین(ع) تهران آغاز شد. با وجود اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر آغاز رسمی مراسم یوم‌الله 9 دی از ساعت 14 در میدان امام حسین(ع)، مردم انقلابی تهران از پیش از زمان تعیین شده به سمت این میدان حرکت کردند. مردم انقلابی تهران با سر دادن شعارهایی همچون، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر اسرائیل»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و... انزجار خود را به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب نشان دادند. تجمع‌کنندگان همچنین اشعار زیر را به صورت جمعی در این مراسم قرائت کردند:
«ما ز قیام خود حمایت کنیم 
پیروی از راه ولایت کنیم
ما امت همیشه جان‌نثاریم
دست از ولی خویش برنداریم
خامنه‌ای خمینی دیگر است
ولایتش ولایت حیدر است»
احمد بابایی، شاعر انقلابی نیز در این اجتماع پرشور به شعرخوانی پرداخت. شعرخوانی بابایی با استقبال تجمع‌کنندگان حاضر در میدان امام حسین(ع) مواجه شد. بخشی از ابیات این شعر که با ترجیع‌بند «هزار جان گرامی فدای نام حسین» همراه بود از این قرار است:
گذشت آنچه گذشت؛ از علی جدا نشویم
جدا ز قافله شاه کربلا نشویم
قسم به خون خدا یار کدخدا نشویم
کلام  سیدعلی نیست جز کلام حسین
هزار جان گرامی فدای نام حسین
اجرای سرود انقلابی توسط یک گروه دانش‌آموزی بخش دیگری از این مراسم بود که با استقبال مردم روبه‌رو شد.
 
* 9 دی تجلی غیرت دینی ملت بود
در این مراسم، پس از اجرای احمد بابایی، شاعر انقلابی کشور و محمدحسین طاهری، مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد. وی در این مراسم گفت: 10 سال از حماسه‌ بزرگ و معجزه‌آسای 9 دی می‌گذرد اما همچنان مردم ایران فتنه سال 88 را فراموش نکرده و برنامه‌ریزی دشمنان برای اجرای فتنه‌های دیگر را هم خنثی کرده‌اند. وی افزود: گرامیداشت
9 دی و حماسه این ملت گرامیداشت یک حماسه نیست، بلکه حماسه 9 دی چراغ راه آینده و آموزشگاه بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر دشمن است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: فتنه 10 ساله آنها توسط مردم با تیر خلاص انقلابیون پایان یافت. حاجی‌صادقی گفت:
9 دی تجلی غیرت دینی ملتی بود که وقتی دید مقابل مقدسات آنها، عاشورا و دین‌شان ایستادند در مقابل همه دنیای آنها ایستادگی کردند. وی خاطرنشان کرد:‌ 9 دی تجلی قدرت ایمان و دینداری در برابر جهل احزاب شد.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: مردم نمی‌پذیرند افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند در پست و سمت باشند، از این رو باید مراقب نفوذ در ساختار و دستگاه حاکمیتی باشیم.
وی تاکید کرد: جبهه استکبار بداند نه فریب دستکش مخملی، نه دلسوزی و نه تهدیدهای توخالی‌شان در اراده مردم ما خللی وارد نمی‌کند و هر چه بیشتر تلاش کنند، این مردم را علیه نابودی بیشتر خود ترغیب خواهند کرد.
گفتنی است مردم تهران که دیروز همزمان با مردم سراسر کشور در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی شرکت کرده بودند، پس از قرائت قطعنامه و سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سر دادن شعارهایی در محکومیت فتنه 88 و حامیان خارجی آنها به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند.
 
* قطعنامه گرامیداشت یوم‌الله 9 دی
قطعنامه مراسم بزرگداشت سالروز یوم‌الله نهم دی در میدان امام حسین(ع) تهران قرائت شد. جمعیت حاضر در میدان نیز با فریادهای «الله‌اکبر» خود بندهای قطعنامه یوم‌الله 9 دی را تأیید کردند. متن این قطعنامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم‌الله نهم دی روز خروش مردم عاشورایی ایران اسلامی و تحقق وعده حق تعالی و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و اثبات‌کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها می‌باشد؛ حماسه ماندگاری که در عین تقویت اتحاد و انسجام ملی، حول محور ولایت و پشتیبانی از نظام مقدس اسلامی، انزوای اصحاب زبون فتنه و اعتراف نظام سلطه به اقتدار درونی و قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی را در پی داشت و نشان داد با حفظ روحیه انقلابی و پایبندی عملی به منویات حکیمانه ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «ادام‌الله ظله‌الوارف» و اتکا به نیروی لایزال الهی و مؤلفه‌های درونی، می‌توان همچون پیروزی مایه مباهات 8 سال دفاع‌مقدس، پیچیده‌ترین فتنه را مهار و با کمترین هزینه، عزتمندانه از آن عبور کرد و اینک در دهمین سالگرد تجلی دست قدرت الهی و خلق حماسه ماندگار یوم‌الله نهم دی‌ماه به‌عنوان مظهر دیانت، بصیرت، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و عمل بهنگام، با ندای ملکوتی «الله‌اکبر/ خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌نماییم:
1- با شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت عظیم ولایت و رهبری شجاع، حکیم و مدبر، بار دیگر با قافله‌سالار صبر و بصیرت و مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلام، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) عهد و پیمان ناگسستنی خود را تجدید نموده و پایبندی عملی همگان به منویات معظم‌له را رمز بقای عزت، غلبه بر فتنه‌ها و حل مشکلات جامعه می‌دانیم.
2- در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری، آحاد هم‌میهنان عزیز و متدین را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی با هوشیاری در برابر تبلیغات فریبنده انتخاباتی و موج‌سواری نااهلان دعوت و از شورای محترم نگهبان می‌خواهم به‌عنوان عماد ملت و دین و سکینه قلب مؤمنین، فقط و فقط خدا را در نظر گرفته و نهراسیدن از جنجال‌های بی‌پایه و اساس، شجاعت و دقت هرچه بیشتر در احراز مسلم شرایط قانونی نامزدهای انتخاباتی و اعمال دقیق نظارت استصوابی برای جلوگیری از نفوذ عناصر غیرانقلابی به خانه ملت را مصرانه خواهانیم.
3- بصیرت و ولایتمداری امت نمونه تاریخ الهام‌گرفته از فرهنگ غنی غدیر و عاشورا با دشمن‌شناسی و حضور حماسی در صحنه برای شکست توطئه‌های رذیلانه نظام سلطه و نااهلان داخلی، اعم از غائله 78، فتنه پیچیده 88 و آشوب‌های سال 96 و 98، بیانگر این واقعیت است که ملت به‌رغم دشواری‌ها و سختی‌ها، آنگاه که لازم باشد، فارغ از هر نوع گرایش سیاسی پای نظام دینی ایستاده و آماده جانفشانی است، لکن تمامی مسؤولان در قوای سه‌گانه متعهد و مکلف ذاتی به پرهیز از هر نوع حاشیه‌سازی و اهتمام حداکثری برای رفع معضل تورم، گرانی، بیکاری و برخورد قاطع با مفسدان بوده و اقدام فوری و عمل بهنگام به این وظیفه خطیر را خواهانیم.
4- لازمه غلبه بر جنگ همه‌جانبه دشمن در مقطع حساس کنونی و توطئه‌ شیطانی طاغوت اعظم آمریکای جهانخوار در تلاش برای بی‌ثباتی جبهه مقاومت را تقویت روحیه استکبارستیزی، هوشیاری بیش از پیش ملت‌ و پرهیز احزاب، گروه‌ها و مسؤولان کشور از دل بستن به بیگانگان و نگاه به بیرون و ضرورت اتکا به توانمندی‌های داخلی و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی می‌دانیم.
5- خواستار دقت مضاعف در بررسی موشکافانه قراردادهای بین‌المللی با نهراسیدن از تهدیدات دشمن بوده و هرگونه تلاش مذبوحانه برای استحاله نظام مقدس اسلامی و زمزمه شوم مذاکره با عهدشکنان پلید را مصداق جنایت و خیانت به سرنوشت عزتمندانه ملت، آرمان مقدس شهدای گلگون‌کفن و کشور دانسته و آن را شدیداً محکوم می‌نماییم.
6- حملات هوایی وحشیانه شیطان بزرگ آمریکا به پایگاه بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق، همچنین رفتار ددمنشانه دولت دیکتاتور نیجریه علیه شیعیان مظلوم بویژه عالم آگاه و مبارز نستوه، شیخ زکزاکی و همسر مکرمه ایشان را شدیداً محکوم، اهتمام حداکثری مسؤولان محترم بویژه دستگاه دیپلماسی کشور برای استفاده از ظرفیت مجامع بین‌المللی و رهایی این عالم جلیل‌القدر از بند اسارت و معالجه فوری قبل از وخیم‌تر شدن حال‌شان را خواهانیم.

***

[مردم ولایت‌مدار مشهد حماسه‌ای دیگر آفریدند]
مردم بصیر مشهد با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۹ دی حماسه‌ای دیگر آفریدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) با حضور در میدان شهدای مشهد در راهپیمایی ۹ دی شرکت کردند. زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک با حضور در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر میثاقی محکم با رهبر معظم انقلاب بستند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در این مراسم با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب با مدیریت حکیمانه و بصیرت‌آفرینی در مدت کوتاه جنس فتنه88 را به مردم تفهیم کردند، گفت: در نتیجه بصیرت مردم، حماسه ۹ دی آفریده شد به طوری که رهبری حماسه ۹ دی را باطل‌السحر فتنه نامیدند. آیت‌الله علم‌الهدی افزود: ما به عنوان یک وسیله قطعی در جریان امروز انقلاب که 40 سال اول را پشت سر گذاشته باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب به سمت قله حرکت کنیم، الان به میانه راه رسیده‌ایم و با وجود اینکه در یک پیچ تاریخی هستیم بخش بزرگی از راه را رفته‌ایم.
وی افزود: زمانی که انقلاب ما به پیروزی رسید قدرت منطقه و نیروی توانمند در تسلیحات موشکی نبودیم و تأثیر بیداری انقلاب بر‌ جهان اسلام مانند امروز نبود اما اکنون به جایگاهی رسیده‌ایم که دنیای استکبار از قدرت ما وحشت دارد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز با 2 جریان همراه هستیم، اظهار کرد: جریان اول جریان خسته‌ای است که تا نیمه راه آمدند اما می‌خواهند به عقب برگردند، جریان دوم  نیز از همان ابتدا به ولایت و نظام معتقد نبودند و منافع خود را در پایین کشیدن نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.
***
[اجتماع بزرگ طلاب و مردم انقلابی قم]
تجمع بزرگ طلاب و مردم انقلابی قم همزمان با یوم‌الله ۹ دی با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در مدرسه فیضیه برگزار شد. همزمان با فرارسیدن یوم‌الله 9 دی، تجمع مردم انقلابی و همچنین طلاب حوزه‌های علمیه پیش از ظهر دیروز با حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شد. آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مقتدایی دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله اراکی عضو  مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و علمای شاخص و اساتید حوزه از جمله شخصیت‌های شرکت‌کننده در این مراسم بودند. طلاب شرکت‌کننده در این مراسم پلاکاردهایی با عناوین «ملت ما گوهر باور گرفت/ با ۹ دی حیات دیگر گرفت»، «راه شهیدان ما راه ماست/ الگوی ما نهضت کرببلاست» و «از ۹ دی می‌رسد اکنون پیام/ زنده و جاوید بود این قیام» با خود حمل می‌کردند. رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این مراسم امید داشتن به دشمنان و پیشنهاد مذاکره به آنان در خفا را اقدامی احمقانه توصیف کرد و گفت: ما هیچ پیام خاضعانه‌ای برای دشمنان نخواهیم داشت. آیت‌الله مصباح‌یزدی افزود: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که کسی بر آن حکومت کند که مورد قبول امام عصر(عج) است و چه نعمتی بالاتر از این می‌خواهیم و البته شیطان به دنبال این است که ما این نعمت را فراموش کنیم.  وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی این مسأله را دنبال می‌کنند که ما از نعمت ولایت فقیه غافل شویم، گفت: وقتی رسول خدا هدایت جامعه اسلامی را عهده‌دار بودند مردم با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو بودند. استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در عاشورا نیز بدترین اتفاقات برای مسلمانان رخ داد ولی آیا مقصر اتفاقات آن دوران رهبری جامعه دینی بود؟ همه این سختی‌ها زمینه‌ای برای ظهور امام عصر(عج) است.
***
مأموریت جدید عاملان فتنه ۸۸ در حوزه اقتصادی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: همان کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زده بودند در برخی مسؤولیت‌ها نشستند و مأموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی را آغاز کردند.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی در همایش «دانشگاه و فتنه‌های امروز، دیروز، فردا» که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: همیشه حرف دولتمردان ما این بود که تحریم‌ها موجب رشد و پیشرفت و... می‌شود ولی برای اولین بار دیدیم مطالبی بیان شد که همراهی با دشمن بود و افرادی گفتند تنها راه برون‌رفت از مشکلات سازش و کنار آمدن با استکبار است و هر آنچه می‌توانستند هم برای کنار آمدن با آمریکا پیاده کردند.
وی افزود: به مردم وعده‌هایی داده شد و گفتند بلافاصله بعد از امضای فلان قرار‌داد تحریم‌ها برداشته می‌شود و سرمایه‌های دنیا به سمت ایران سرازیر خواهد شد و بعد دیدیم اروپایی‌ها پشت سر هم آمدند عکس انداختند و رفتند ولی مبنای دشمنان این بود که گروگان بگیرند و تا به هدف نهایی خود نرسیدند کنار نروند.
سردار نقدی یادآور شد: بعد از تحریم‌ها آمریکایی‌ها احساس کردند الان زمان میوه‌چینی از فتنه اقتصادی است ولی باز هم همان‌طور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند مردم کار بزرگ را انجام دادند و این فتنه را هم خنثی کردند.
وی خاطر نشان کرد: امروز فتنه اقتصادی دشمن کارکردش را از دست داده و تمام عناصری را که می‌توانستند برای این فتنه اعمال کنند، اعمال کردند و دیگر حرفی برای گفتن ندارند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و پیشرفت‌های عظیم کشور در بخش‌های مختلف اظهار داشت: ما امروز تمام ظرفیت‌ها در حوزه اقتصادی را داریم. امروز در عرصه اقتصادی برای مقابله با فتنه اقتصادی دست ما پر است.
سردار نقدی یادآور شد: در همه جنگ‌ها و رویارویی‌هایی که ما با فتنه‌های دشمن داشتیم دست ما خالی و دست دشمن پر بوده؛ با این حال ما پیروز شده‌ایم ولی در فتنه اقتصادی دست ما پر است و هر آنچه لازم است را در عرصه اقتصاد داریم؛ از لحاظ منابع علم و فناوری، نیروی انسانی و... ما هیچ چیزی کم نداریم.
***
برخی خواص بی‌بصیرت ‌در فتنه ۸۸ ترسیدند
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه برخی خواص بی‌بصیرت ‌در فتنه ۸۸ ترسیدند از مقام معظم رهبری دفاع‌ کنند، گفت: ۹ دی یک جریان سیاسی نیست. ۹ دی انقلاب سوم بود و مردم با انقلاب و رهبری پیمان مجدد بستند. به گزارش تسنیم، عزت‌الله ضرغامی در همایش بزرگ 9 دی که در مصلای بزرگ امام خمینی تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه احساس تکلیفی که 8 دی مردم تبریز داشتند، این شهر را به مرکز بزرگ پیشگامی و پیش‌قراولی نظام اسلامی تبدیل کرده است، اظهار داشت: مردم تبریز از زمان مشروطه همواره پیشگام بوده و تا دوران پرشکوه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و اغتشاشات اخیر همواره پیشتازی خود را حفظ کرده‌اند. عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر فتنه‌گران از قبل آمادگی و طراحی داشتند، افزود: در مقابل این جو ایستادن، شجاعت و بصیرت می‌خواست که مردم تبریز با این حرکت بزرگ، بصیرت خود را نشان دادند. فتنه با تردید آغاز می‌شود و گرد و غباری ایجاد می‌کند که چشم‌ها را کور می‌کند. درست دیدن در گرد و غبار فتنه فضیلت کمی نیست. وی با بیان اینکه معیشت حداقلی مورد انتظار مردم است، خاطرنشان کرد: افرادی از این موج برای ایجاد ناآرامی بهره ‌بردند اما مردم تبریز و زنجان جزو اولین کسانی بودند که خط‌شکن بودند و این حضور پربرکت در دفاع از انقلاب حرکت بزرگی بود. تبریزی‌ها باید به‌ این جایگاه افتخار کنند و سپاسگزار این بصیرت باشند. عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: یکی از کارهای مهم تبریز این بود که اولین تجمع بزرگ پس از فتنه 88 در استادیوم یادگار امام تبریز بود که جریان‌های فتنه‌گر بشدت تبلیغات کرده بودند تا از این تجمع استفاده کنند و فراخوان داده بودند تا در یک مسابقه با نوار سبز حاضر شوند. برخی مسؤولان هم به دنبال تعویق مسابقه بودند اما بعد از برگزاری مسابقه که اولین تصاویر زنده از تبریز آمد، باور نکردم این استادیوم بزرگ چند ده هزار نفری یکدست تیم تراکتور را با پرچم قرمز تشویق می‌کردند و واقعا یک پرچم سبز هم ندیدم و نشانی از سبز فتنه در کار نبود. وقتی این فرآیند را برای مقام معظم رهبری تعریف کردم، ایشان لبخندی زدند و گفتند: «تبریز است دیگر». معنی این جمله به اعتقاد من این بود که تبریز از انقلاب و اسلام دفاع می‌کند و شما مگر انتظار داشتید دست دشمنان بهانه دهند.
***
طراحی گسترده دشمن برای ۵ دی‌ماه ‌امسال
جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: 5 دی‌ماه امسال دشمن نقشه‌های زیادی برای نظام داشت اما مردم با بصیرت به دشمن و فتنه‌ای که طراحی کرده بود «نه» گفتند.
به گزارش سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علی فدوی صبح دیروز در آیین گرامیداشت 9 دی «روز میثاق امت با ولایت» در شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه 5 دی‌ماه امسال دشمن نقشه‌های زیادی برای نظام داشت اما مردم با بصیرت به دشمن و فتنه‌ای که طراحی کرده بود «نه» گفتند، ابراز کرد: بصیرت مردم ایران آنقدر زیاد بود که حتی در 40 روز فرصتی که داشتند هیچ نتیجه‌ای نگرفتند و در رسانه‌های خود به عصبانیت خود اقرار کردند. سردار فدوی با اشاره به اینکه به تعبیر شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرید، چرا که بصیرت و شجاعت در دل و زبان مردم ما بسیار بیشتر از این حرف‌هاست، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که نتیجه بصیرت بیش از 40 ساله را خودمان دیده‌ایم و دیده‌ایم عدم بصیرت در طول تاریخ و در زمان خودمان چه بر سر ملت‌ها آورده است.
جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برکت انقلاب اسلامی وجود ولایت و شهداست، گفت: اینکه امام(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد؛ امروز نتیجه آن را می‌بینیم.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب تصور می‌کردند با ماه‌ها فتنه‌گری می‌توانند به اساس و مبنای اسلام که ریشه جاودانه در دل مردم دارد جسارت کنند، گفت: حماسه نهم دی‌ماه مردم ایران جاودانه شد و آنچه مطلوب دین و قرآن بود بروز کرد.
جانشین فرمانده‌ کل سپاه با ابراز اینکه بصیرتی که در بزنگاه باشد انسان را به بهشت می‌برد، عنوان کرد: 9 دی تجلی بصیرت دینی در مردم ایران است و مردم ما براساس بصیرت و اعتقاد به انقلاب اسلامی در برابر بزرگ‌ترین اتحاد شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش استقامت کرده و به پیروزی رسیدند.
وی با یادآوری اینکه «دشمنان نظام بیش از 40 سال است با ما نبرد دائمی دارند و هیچ‌گاه نبوده که شیطان بزرگ با انقلاب اسلامی دشمنی نکند»، افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در تمام این فتنه‌ها موفق بوده و حتی یک مورد نمی‌توانند عنوان کنند که بر جبهه حق انقلاب اسلامی پیروز شده باشند.

Page Generated in 0/0064 sec