printlogo


کد خبر: 214709تاریخ: 1398/10/12 00:00
اخبار

2 بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس
بنا به اعلام مدیرعامل پرسپولیس، گابریل کالدرون نام 2 بازیکن را در لیست مازاد زمستانی قرار داده است. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سرخ‌ها از دریافت لیست مازاد توسط گابریل کالدرون خبر داده است و مدعی شده برخلاف گمانه‌زنی‌ها تنها نام 2 بازیکن در لیست سرمربی آرژانتینی قرار گرفته است. حساب کاربری این باشگاه در توئیتر دیروز با اعلام این خبر و بدون نام بردن از بازیکنی آن را روی خروجی خود قرار داد. این در حالی است که پیش از این شایعات زیادی درباره لیست مازاد پرسپولیس به گوش می‌رسید و حتی واکنش حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این باشگاه را نیز در پی داشت تا شایعه قرار گرفتن نام کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی را در این لیست تکذیب کند. گفته می‌شود 2 بازیکنی که در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار گرفته‌اند، طی هفته‌های اخیر جایی در لیست این سرمربی نداشته‌اند.
***
دلنوشته محمد بنا پس از تغییر نام خانه کشتی
سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی دلنوشته‌ای را در مراسم نامگذاری خانه کشتی محمد بنا به نام شهید مصطفی صدرزاده در وصف این شهید قرائت کرد. متن دلنوشته محمد بنا که صبح دیروز(چهارشنبه) در مراسم نامگذاری خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده قرائت شد به شرح زیر است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
با عرض سلام خدمت سروران گرامی، خوش آمدین و قدم روی چشم ما گذاشتین. خوش‌آمد ویژه به خانواده محترم صدرزاده که به مجلس ما نور دادن و صفا. قدم رنجه کردین تشریف آوردین تا در کنار هم یه کار مبارک رو انجام بدیم. و چه روز خوبی هم قراره این اتفاق قشنگ بیفته؛ تولد بی‌بی جان خانم زینب. با صحبت‌هایی که با رئیس محترم فدراسیون و همکاران عزیزمون داشتیم، تصمیم بر این شد که اسم خانه کشتی تغییر کنه و به جای اسم یه آدم عادی که عاشق مردم و مملکتشه، اسم پهلوان مصطفی صدرزاده زینت خانه عشق باشه. البته که شهدا خیلی خیلی بیش از این گردن ما حق دارن و کمترین وظیفه ما زنده نگه داشتن نام اونها و ادامه مسیرشونه. مسیری که به رشادت، سرخم نکردن جلوی دشمن و حفظ عزت ایران و ایرانی ختم می‌شه، قطعا دیدن اسم مبارک پهلوان مصطفی رو سردر خانه کشتی، قوت قلب ما و کشتی‌گیران دلاورمون میشه. ان شاءالله خداوند به واسطه حضور معنوی مصطفای عزیز در کنار ما، نگاه خاصی به بچه هامون داشته باشه و در کنار هم بتونیم تو مسابقات پیش رو، واسه کشورمون آبروداری کنیم. و حتی شده واسه چند لحظه دل مردم نجیبمون رو شاد کنیم.
***
اعلام لیست ممنوعه دوپینگ در سال ۲۰۲۰
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) مطابق با تقویم آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا)، همزمان با آغاز سال نو میلادی ترجمه لیست مواد ممنوعه سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه وادا هر سال نسبت به به‌روزرسانی لیست مواد ممنوعه اقدام می‌کند، تمام ورزشکاران سراسر دنیا مکلف به اجرای کامل این لیست هستند. در این راستا ایران نادو و فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور آگاه‌سازی ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و دست‌اندرکاران تیم‌های ورزشی، ترجمه این لیست را در اختیار عموم ورزشکاران قرار داد. ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اکیدا به تمام ورزشکاران تاکید می‌کند که از روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸(مطابق با اول ژانویه ۲۰۲۰) ضمن توجه به لیست مواد ممنوعه جدید وادا، پیش از مصرف هرگونه دارو و مکمل مشاوره لازم را از کارشناسان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یا پزشکان ورزشی آگاه به لیست ممنوعه و قوانین وادا دریافت کنند.
***
مدافع پارس جنوبی به سپاهان پیوست
سپاهان یک مدافع چپ از پارس جنوبی جم جذب کرد. به نقل از باشگاه سپاهان، مهدی ترکمان، مدافع چپ تیم فوتبال پارس جنوبی جم به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه شد. ترکمان با قراردادی یک و نیم ساله از پارس جنوبی جم به سپاهان پیوسته است.

Page Generated in 0/0071 sec