printlogo


کد خبر: 214797تاریخ: 1398/10/15 00:00
اخبار

تاج: شهید قاسم سلیمانی در دفاع‌مقدس هم رشادت‌های خود را نشان داد
مهدی تاج، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در ماجرای نابودی داعش مدیون رشادت‌های ایشان هستیم. تاج درباره شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگوار و بی‌ادعایی بود که همیشه این شخصیت ممتاز و بی‌ادعای خود را حفظ می‌کرد. وی با اشاره به رشادت‌های فرمانده سپاه قدس در زمان جنگ 8 ساله افزود: سردار سلیمانی در زمان دفاع‌مقدس هم بهترین رشادت‌ها را از خود نشان داد و فرماندهی شجاع برای تمام رزمندگان بود. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان یادآور شد: دنیا در ماجرای نابودی گروه تروریستی داعش هم مدیون رشادت‌های ایشان است و همه می‌دانند حاج قاسم سلیمانی از نفرات اصلی نابودی داعش بوده است. تاج درباره ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از سوی نیروهای آمریکایی گفت: خبر شهادت حاج قاسم بشدت مرا متأثر کرد و وقتی این خبر را شنیدم، باور نمی‌کردم. امیدوارم بتوانم روز دوشنبه هم در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کنم.
***
روبینیو: گفتند به درد استقلال نمی‌خوری
بازیکن پیشین میلان و منچسترسیتی می‌گوید چیزی تا پیوستنش به استقلال نمانده بود اما بر هم خوردن توافق این تیم و جیانی دی بیاسی باعث شد حضور او در ایران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال در حال مذاکره با روبینیو، ستاره سال‌های قبل رئال مادرید و میلان است که البته صحبت‌های این بازیکن برزیلی و ۳۵ ساله نشان می‌دهد این مذاکرات روند مثبتی را طی نمی‌کند و همبازی‌ بازیکنانی چون کاسیاس و ایبراهیموویچ کار سختی برای حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت دارد. طبق اطلاعاتی که وکیل این بازیکن در اختیار ایسنا قرار داد، روبینیو می‌توانست با 2/1 میلیون یورو و قراردادی یک ساله آبی‌پوش شود که البته هنوز توافقی انجام نشده است. قیمت فعلی این بازیکن در سایت مطرح ترانسفرمارکت، ۷۵۰ هزار یورو است. روبینیو، ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و منچسترسیتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در استقلال گفت: قرار بود بعد از سرمربی شدن دی‌بیاسی در ایران، به یک تیم ایرانی (استقلال) بپیوندم که نمی‌دانم چرا خیلی زود همه چیز لغو شد. وی ادامه داد: می‌خواستم قراردادی یک ساله و تا ژانویه ۲۰۲۱ با استقلال امضا کنم اما متاسفانه به من گفتند به درد استقلال نمی‌خورم و در سطح این تیم نیستم. من حتی پیامی برای هواداران استقلال آماده کرده بودم زیرا شنیده بودم نیمی از مردم ایران طرفدار این تیم هستند و علاقه زیادی به فوتبال دارند. من شوق حضور در استقلال را داشتم و دوست داشتم در جو ورزشگاه آزادی که همه از آن تعریف می‌کنند، حضور داشته باشم.
***
لغو اردوی تیم ملی فوتبال آمریکا در قطر
سایت فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد برخلاف برنامه قبلی اردوی تیم ملی این کشور در قطر به خاطر بالا گرفتن تنش‌ها پس از ترور ژنرال ایرانی لغو شده است. از مدت‌ها پیش قرار بود تیم ملی فوتبال آمریکا اردوی آمادگی در کشور قطر برگزار کند که این اردو لغو شد. در بیانیه فدراسیون فوتبال این کشور آمده است: «با توجه به رویدادهای اخیر در منطقه، تیم ملی فوتبال آمریکا تصمیم به لغو اردوی تدارکاتی خود در کشور قطر گرفت؛ جایی که قرار بود اردوهای تمرینی در این کشور برگزار شود. همراه با فدراسیون فوتبال قطر، تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک مقدمات این اردو را فراهم کنیم تا بتوانیم از امکانات این کشور بهره‌ بگیریم». قرار بود از امروز یکشنبه ۱۵ دی اردوی ۲۰ روزه تیم ملی فوتبال آمریکا در قطر برگزار شود که با لغو این اردو قرار است جای دیگری تدارک دیده شود تا تیم ملی آمریکا خودش را برای بازی‌های پیش رو آماده کند. سردار قاسم سلیمانی و همراهانش روز جمعه در محوطه فرودگاه بغداد به دست نیروهای آمریکایی به شهادت رسیدند و شورای عالی امنیت ملی ایران نیز بلافاصله از انتقامی سخت از مسببان این حادثه خبر داد.

Page Generated in 0/0051 sec