printlogo


کد خبر: 214896تاریخ: 1398/10/17 00:00
اخبار

«آیاندا پاتوسی» یک قدم به استقلال نزدیک شد
با جدی شدن جدایی آیاندا پاتوسی از تیم بن‌یاس امارات، بازگشت ستاره سابق استقلال به این تیم به مراحل جدی‌تر نزدیک شد. با اعلام روزنامه الاتحاد امارات، آیاندا پاتوسی در لیست مازاد تیم بن‌یاس و وینفرد شفر قرار گرفت تا بازگشت او به استقلال وارد فازی جدیدی شود. پاتوسی که ابتدای نیم‌فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی از کیپ‌تاون آفریقای‌جنوبی به استقلال پیوست، طی نیم‌فصل حضور در این تیم تبدیل به بهترین و با ارزش‌ترین بازیکن آنها شد و به‌رغم اطمینانی که مدیر وقت استقلال به منظور ادامه حضور وی در این تیم داده بود، پاتوسی به تیم بن‌یاس امارات پیوست.
ستاره فصل گذشته آبی‌ها در تیم جدید شفر آنقدر انتظارات را برآورده نکرد که حالا با ادعای رسانه‌های اماراتی در لیست مازاد قرار گرفته و این در حالی است که گمانه‌زنی‌ها از قرارگرفتن نام این بازیکن در سبد خرید زمستانی آبی‌ها خبر می دهد. این اتفاقات نشان می‌دهد ستاره سابق تیم استقلال که به در خروجی بن‌یاس نزدیک شده، در شرف بازگشت به استقلال قرار دارد، بویژه که این بازیکن قلبا هم تمایل به بازگشت به تیم سابقش را دارد.
***
انصاری‌فرد: کالدرون درخواست پرسپولیس را پذیرفت
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پذیرفتن درخواست این باشگاه از سوی سرمربی آرژانتینی مبنی بر زمان دادن برای پرداخت مطالباتش خبر داد. محمدحسن انصاری‌فرد درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: رایزنی‌های خوبی داشته‌ایم و ان‌شاءالله بخشی از مشکلات با تامین‌ منابع مالی طی روزهای آتی حل می‌شود. از همراهی آقای کالدرون و پذیرفتن زمان دادن برای حل مشکلات  ممنونیم.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم بزودی دیگر مشکلات در قبال بازیکنان و پرسنل باشگاه را هم‌ حل‌و‌فصل کنیم. باشگاه به تعهدات خود در قبال کالدرون عمل نکرده و امیدواریم طی روزهای آتی بخشی از تعهدات را طبق همکاری ای که ایشان داشته‌اند انجام‌ دهیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: موانع برای رفع مشکلات در برپایی اردو هم‌ در حال انجام ‌است تا ان‌شاءالله اردوی پرسپولیس طبق خواسته سرمربی تیم در موعد مقرر با حضور آقای کالدرون برگزار شود. امیدواریم  اقدامات ما منجر به نهایی شدن برپایی اردو شود.
***
شیخ‌لاری سرمربی ماشین‌سازی شد
جانشین رسول خطیبی در تیم فوتبال ماشین‌سازی مشخص شد. احد شیخ‌لاری پیشکسوت تبریزی تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی طی توافق با مدیران باشگاه ماشین‌سازی هدایت این تیم را در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم برعهده گرفت و جانشین رسول خطیبی در این تیم شد. البته باشگاه ماشین‌سازی این خبر را هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده‌ اما یکی از اعضای باشگاه این انتصاب را تایید کرده است. شیخ‌لاری در نیم‌فصل نخست، سرپرست تیم فوتبال تراکتور بود.

Page Generated in 0/0056 sec