printlogo


کد خبر: 214902تاریخ: 1398/10/17 00:00
شهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:
هیچ حادثه‌ای در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی گزارش نشد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد هیچ گونه حادثه‌ای در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی گزارش نشده است. جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات آتش‌نشانی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: آتش‌نشانان از ساعت 6 صبح دوشنبه تا پایان مراسم و تخلیه معابر در محل‌های از پیش تعیین شده خود مستقر بودند. وی با بیان اینکه 180 آتش‌نشان در 160 نقطه از میدان فردوسی تا میدان آزادی و بعد از آن تا فرودگاه مهرآباد پوشش مراسم تشییع پیکرهای شهدای مقاومت را بر عهده داشتند، گفت: 75 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز در قسمت‌های مختلف مسیر تشییع پیکرها مستقر بودند. به گفته ملکی، 38 دستگاه خودروی سنگین، 7 دستگاه خودروی سبک و 30 دستگاه موتوسیکلت نیز در این مراسم به کار گرفته شد.
***
شرکت مترو درباره نحوه خدمت‌رسانی به عزاداران تذکر گرفت
رئیس شورای شهر تهران به مسؤولان شرکت بهره‌برداری مترو درباره نحوه خدمت‌رسانی به عزاداران سپهبد سلیمانی تذکر داد. به گزارش فارس، محسن هاشمی به مسؤولان شرکت بهره‌برداری مترو به دلیل شلوغی مترو و ارائه نامطلوب خدمت به عزاداران شهید سپهبد قاسم سلیمانی تذکر داد. مدیر‌عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز با بیان اینکه دیروز روزی متفاوت در خدمت‌رسانی به مردم بوده است، اظهار کرد: شاهد ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های مترو بودیم اما دقت داشته باشیم که سطح خیابان‌ها به قدری شلوغ بود که امکان تخلیه مسافر از ایستگاه به سمت خیابان وجود نداشت. 
فرنوش نوبخت گفت: مردم نمی‌توانستند به دلیل شلوغی خیابان به سطح خیابان بروند به همین دلیل شاهد ازدحام جمعیت در سکوها و حتی سطح ایستگاه‌ها بودیم همچنین عبور و مرور در هسته مرکزی شهر به دلیل تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی به سختی انجام می‌شد و به همین دلیل امکان تخلیه مسافر از ایستگاه‌های مترو به سطح خیابان وجود نداشت.

Page Generated in 0/0057 sec