printlogo


کد خبر: 215704تاریخ: 1398/11/6 00:00
دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد
از میزبانی ۱۰ استان تا حضور چهره‌های مطرح در جشنواره

سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر تهران، با حضور گروه‌ها و هنرمندان مختلف در ۱۰ استان و منطقه آزاد اروند نیز برگزار می‌شود.
به گزارش «وطن امروز»، دبیرخانه سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد: استان‌های بوشهر، زنجان، گلستان، سیستان‌‌و‌بلوچستان، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، فارس و همچنین منطقه آزاد اروند برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.
سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تعدادی از استان‌ها با اجرای گروه‌های استانی بر اساس فراخوان‌هایی که اعلام شده است، برگزار می‌شود اما در برخی استان‌ها هم گروه‌های حاضر در جشنواره در استان برنامه اجرا می‌کنند.
ستاد سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر مهرماه سال جاری در نامه‌ای به استان‌ها از آنها خواست در صورت تمایل برای برگزاری سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر آمادگی خود را اعلام کنند که به دنبال آن ۱۰ استان و همچنین منطقه آزاد اروند برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کردند.
گفتنی است اجراهای بخش پاپ با حضور حداکثری خواننده‌های مطرح پاپ در ۲ سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ هر روز در تهران برگزار می‌شود که گروه برادران (آرش و مسیح عدل‌پرور) چهارشنبه ۲۳ بهمن 2 اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی ۲۴ بهمن به‌ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام ۲۵ بهمن ۲ اجرا، محسن ابراهیم‌زاده ۲۶ بهمن ۲ اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره) ۲۷ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، آرون افشار ۲۸ بهمن ۲ اجرا، سیروان خسروی ۲۹ بهمن ۲ اجرا و بهنام بانی اول اسفند‌ماه ۲ اجرا روی صحنه می‌برند.
بلیت‌فروشی سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت‌های «تیوال» و «پارس بلیت» انجام می‌شود که بلیت اجراهای پاپ فقط در سایت پارس بلیت فروخته می‌شود. از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه دوم بهمن‌ماه فروش بلیت‌های اجراهای بخش پاپ جشنواره آغاز شده است.
سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالارهای وحدت، رودکی، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، فرهنگسرای نیاوران، برج آزادی و تالار سوره برگزار می‌شود و گروه‌های موسیقی کلاسیک، بین‌الملل، نواحی، دستگاهی، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان و پاپ در این دوره جشنواره حضور دارند.
سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0057 sec