printlogo


کد خبر: 215730تاریخ: 1398/11/6 00:00
افشاگری علی فتح الله زاده در تلویزیون
ماجرای عقد قرارداد کریمی با استقلال!

مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید علی کریمی قبل از حضور در پرسپولیس با استقلال قرارداد امضا کرده بود.
کریمی بعد از درخشش در ترکیب تیم فتح در اواسط دهه 70 مشتریان زیادی داشت اما در نهایت به پرسپولیس رفت و از سال 1377 پیراهن این تیم را پوشید. ادامه موفقیت‌های این ستاره سابق فوتبال ایران باعث شد تیم‌های خارجی سراغش بیایند و او مدتی هم در فوتبال آلمان توپ زد.
حالا با گذشت 20 سال از زمانی که کریمی راهی پرسپولیس شد، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال، یک اتفاق جالب را درباره جادوگر فوتبال ایران نقل می‌کند. مدیرعامل سابق آبی‌ها که دیروز به برنامه سلام صبح بخیر رفته بود، در بخشی از صحبت‌هایش به ماجرای استقلالی بودن احمدرضا عابدزاده نیز اشاره کرد و البته یک جمله جالب درباره عقد قرارداد با کریمی قبل از حضور در پرسپولیس به زبان آورد. فتح‌الله‌زاده گفت: «جسارتا  قرارداد او پیش آقای منزوی است. او یکی از بهترین شخصیت‌های ورزشی است و دوستش دارم».
فتح‌الله‌زاده البته توضیح بیشتری درباره جذب کریمی در آن سال‌ها نداد اما اعتقاد دارد کریمی قبل از حضور در پرسپولیس با استقلال قرارداد بسته اما اتفاقاتی رخ داد که او راهی پرسپولیس شد. شاید اگر این ستاره سابق فوتبال ایران و آسیا به استقلال می‌رفت، می‌توانست مسیر زندگی متفاوتی داشته باشد و شاید اتفاقات دیگری برایش رقم می‌خورد.

Page Generated in 0/0059 sec