printlogo


کد خبر: 216388تاریخ: 1398/11/24 00:00
جامعه

تدابیر ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی برای مراسم اربعین سردار دل‌ها
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تدابیر ویژه این شرکت برای مراسم اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اعلام کرد. به گزارش فارس‌، به مناسبت برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره)، اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم، از ساعت 17 امروز ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل مراسم در تهران، به شرح زیر اقدام به جابه‌جایی شهروندان به صورت رایگان می‌‌‌کند:
سامانه 1: چهارراه تهرانپارس- پایانه شمشیری
سامانه 2: پایانه خاوران- شهرک شهید بروجردی
سامانه 3: شهرک شهید محلاتی- میدان نبوت
سامانه 4: بازار دوم نازی‌آباد
سامانه 5: فلکه دوم صادقیه- تهرانسر
سامانه 6: میدان شهرری
همچنین ناوگان اتوبوسرانی تهران شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین «سردار دل‌ها» را پس از پایان مراسم به مبادی اولیه بازمی‌گرداند.
***
مساعدت۳۲۰ میلیون تومانی راهپیمایان ۲۲ بهمن به کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از مساعدت ۳۲۰ میلیون تومانی راهپیمایان ۲۲ بهمن برای امور نیازمندان خبر داد. به گزارش ایسنا، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه ۳۶۰ پایگاه کمیته امداد استان تهران در مسیر راهپیمایی تهرانی‌ها برای دریافت کمک‌های راهپیمایان مستقر شدند، ادامه داد: حضور راهپیمایان در پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران مستقر در مسیر راهپیمایی چشمگیر بود.  وی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها برای هموطنان سیل‌زده در سیستان‌و‌بلوچستان، تامین پوشاک سال نوی ایتام و نیازمندان و دیگر امور نیازمندان دریافت شده است که بر اساس نیت کمک‌کنندگان در کمترین زمان هزینه می‌شود. مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر و همیشه در صحنه تهران که در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ۹۸ نیز حماسه‌ای دیگر خلق کردند، بیان کرد: در راهپیمایی امسال بیش از ۳۲۰ میلیون تومان به صورت نقد دریافت شد که نسبت به سال گذشته که ۱۱۶ میلیون تومان بود، بیش از دوبرابر رشد داشته است. 

Page Generated in 0/0048 sec