printlogo


کد خبر: 216428تاریخ: 1398/11/26 00:00
اخبار

ابهام در بازی کردن آقای گل استقلال
با اینکه مهدی قائدی در سفر آبی‌پوشان به کویت این تیم را همراهی می‌کند اما بازی کردن او در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ابهام قرار دارد. با نظر فرهاد مجیدی، مهدی قائدی، مهاجم گلزن و گلساز آبی‌پوشان که بهترین عملکرد را در لیگ برتر دارد و در جریان دیدار مقابل الشرطه عراق آسیب دید، کاروان این تیم را در سفر به کویت همراهی می‌کند اما حضور او در این سفر به منزله بازی کردنش نیست. بر اساس این گزارش، قائدی که بعد از مشخص شدن میزان و ناحیه آسیب دیده‌اش دوره درمان را به صورت فشرده آغاز کرد، در این سفر همراه آبی‌پوشان است و در صورتی که تا روز بازی در تست‌های پزشکی با موفقیت حضور پیدا کند، مجوز حضور در بازی را خواهد گرفت. آبی‌پوشان بعد از تساوی مقابل الشرطه عراق، در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌روند که این دیدار ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۲۸ بهمن در ورزشگاه جابربن احمد کویت برگزار می‌شود.
***
نخستین نشست خبری اسکوچیچ امروز برگزار می‌شود
نخستین نشست سرمربی تیم ملی امروز در هتل آکادمی فوتبال برگزار می‌شود. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست خبری دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال امروز از ساعت ۱۴:۰۰ در سالن آمفی‌تئاتر هتل آکادمی فوتبال برگزار خواهد شد. این نخستین گفت‌وگوی اسکوچیچ با رسانه‌های داخلی بعد از انتخابش برای هدایت تیم ملی است.
***
کرونا به وزنه‌برداری هم رسید
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که قرار بود به میزبانی قزاقستان برگزار شود، به دلیل خطر ابتلای ورزشکاران به کرونا در آستانه لغو قرار گرفته است. به گزارش فارس، قرار بر این بود رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا، اواخر فروردین‌ماه 1398 به میزبانی قزاقستان برگزار شود. این پیکارها که در رده طلایی راهیابی و گزینشی المپیک 2020 توکیو به شمار می‌رفت، اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت اما شیوع ویروس کرونا در چین و برخی کشورهای مجاور باعث شده نگرانی‌هایی در این باره وجود داشته باشد. این موضوع با اعتراض شمار قابل توجهی از کشورهای قاره آسیا مواجه شده است. به همین دلیل، این موضوع در دستور کار ویژه و فوری کنفدراسیون قاره آسیا قرار گرفته که قرار است در این‌ روزها در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان این قاره در ازبکستان، گردهم آیند. با توجه به خطر گسترش ویروس کرونا، احتمال لغو این رقابت‌ها بسیار زیاد است و حامیان زیادی نیز دارد. با توجه به زمان کم باقیمانده تا زمان برگزاری و حساسیت موضوع، باید دید مسؤولان وزنه‌برداری قاره آسیا چه تصمیمی خواهند گرفت.
***
مارتی، گزینه جدید بارسلونا برای خط حمله
مطابق اعلام یک رسانه اروپایی، بارسلونا در حال بررسی وضعیت فوروارد لوانته است. شبکه رادیویی «اس‌رادیو» اسپانیا گزارش کرد بارسلونا در تدارک جذب «روجر مارتی»‌ است. طبق اعلام این رسانه فوروارد 29 ساله تا سال 2023 با لوانته قرارداد دارد. البته در صورت انتقال به تیمی دیگر می‌‌تواند با پرداخت 12 میلیون یورو مجوز خروج بگیرد. بارسلونا بعد از مصدومیت سوارز و دمبله، در تکاپو است تا مهاجمی جدید را به خدمت گیرد.

Page Generated in 0/0065 sec