printlogo


کد خبر: 216435تاریخ: 1398/11/26 00:00
اهدای مدال‌ها همراه با چفیه و انگشتر از سوی رهبر انقلاب به المپیادی‌ها

جمعی از مدال‌آوران المپیادهای کشوری و جهانی که مدال‌های خود را به مقام معظم رهبری هدیه کرده بودند، در همایش اهدای هدایای مقام معظم رهبری، مدال‌های خود را به همراه چفیه و انگشتری که از سوی رهبر انقلاب برای آنها فرستاده شده بود، دریافت کردند.
به گزارش «وطن امروز»، در همایش اهدای هدایای مقام معظم رهبری به اهداکنندگان مدال‌های جهانی و کشوری به ایشان که عصر روز پنجشنبه با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، سورنا ستاری معاون علمی ریاست‌جمهوری و خانواده‌های شهیدان طهرانی‌مقدم، علیمحمدی و رضایی‌نژاد در سالن شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، از مدال‌آوران المپیادی که مدال‌های خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرده بودند، تقدیر شد. در این مراسم، علاوه بر مدال‌های هدیه داده شده، چفیه و انگشتری از سوی مقام معظم رهبری به این مدال‌آوران اهدا شد.
چندی پیش 118 دانشجوی دانشگاه‌های برتر سراسر کشور همچون تهران، شریف و امیرکبیر مدال‌های المپیاد دانش‌آموزی خود را به منظور تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی به شخص ایشان اهدا کردند.
رهبر معظم انقلاب پس از بیان اینکه این هدایا بسیار ارزشمند هستند و سند علمی کشور محسوب می‌شوند با ابراز خرسندی 135 مدال دریافتی را به همراه هدایایی همچون چفیه، سکه و انگشتر به دانشجویان اهدا کردند.

Page Generated in 0/0055 sec