printlogo


کد خبر: 216573تاریخ: 1398/11/29 00:00
شانس دوم دموکرات‌ها از همجنس‌باز بودن خود دفاع کرد؛ بوتیجیج: عاشق شوهرم هستم!
انحطاط اخلاقی دموکرات‌ها

نامزد پیشتاز دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 ایالات متحده که تلاش دارد به دیگر سیاستمداران آمریکایی درس شوهرداری بدهد، موجی از استهزا را در جهان بویژه در خود ینگه دنیا برانگیخت.
«پیت بوتیجیج» 37 ساله، جوان‌ترین، کم‌نام و نشان‌ترین و در عین حال نامتعارف‌ترین نامزدی است که یکی از 2 حزب اصلی سیاسی در ایالات متحده ممکن است برای رقابتی حیثیتی مانند انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آرزویش را داشته باشند، حتی نامتعارف‌تر و ضایع‌تر از دونالد ترامپ. 
بوتیجیج یک همجنس‌باز رسمی است و این موضوع سابقه سیاسی و اجتماعی ناچیزش به عنوان شهردار سابق «ساوث‌بند» ایالت ایندیانا را در مقایسه با یک معاون پیشین ریاست‌جمهوری، 3 سناتور (برنی سندرز، الیزابت وارن، ایمی کلوبچار) و همچنین صاحب کمپانی بزرگ بلومبرگ به چالش کشیده است به طوری که حتی او همان مقام شهرداری‌اش را هم به خاطر شهرتش به عنوان یک «سیاستمدار گی» به دست آورده بود.
حالا او تلاش می‌کند به شکلی وقیحانه- حتی با در نظر گرفتن میانگین ارزش‌های اخلاقی جامعه نسبتا مذهبی آمریکا با غلبه مسیحیان، اوانجلیست‌ها و یهودیان- اعتبار نامتعارف و چه بسا منفی خود را دستمایه برتری هر چه بیشترش بر نامزدهای رقیب در انتخابات داخلی حزب دموکرات قرار دهد.
بوتیجیج تا همین جای کار شگفتی آفریده و در 2 انتخابات داخلی ایالتی دموکرات‌ها در آیووا و نیوهمپشایر، مجموعا 22 رای وکلای حزبی را کسب کرده که او را بالاتر از سندرز، بایدن، وارن، بلومبرگ و کلوبچار قرار می‌دهد. اما گویا باید منتظر شگفتی‌های بسیار بیشتری از کارزار 2020 دموکرات‌ها باشیم که حتی رسانه‌های همسو با آنها نیز در واکنش به افتضاحات پی در پی این کارزار، آن را به «سیرک دموکرات‌ها» تشبیه کرده‌اند.
تقلب در انتخابات آیووا و تلاش مذبوحانه حاکمیت حزب دموکرات برای حذف محبوب‌ترین نامزدش یعنی سندرز به نفع نامزد لابی خود یعنی بایدن را فراموش کنید. حالا این افتخار بوتیجیج به همجنس‌بازی‌اش است که دست‌کم میان نیمه محافظه‌کار و جمهوری‌خواه جامعه آمریکا مورد تمسخر قرار گرفته است.
او اخیرا تلاش دارد به انتقادهای «راش هادسن لیمباف» مجری رادیویی سرشناس مورد حمایت ترامپ و محافظه‌کاران آمریکا که او را به دلیل «همجنس‌‌باز» بودن برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری نامناسب خوانده بود پاسخ دهد. در همین راستا، این به‌اصطلاح رجل سیاسی(!)  شنبه این هفته در برنامه «استیت آو یونیون» که یک شوی سیاسی زنده و پرمخاطب در شبکه سی‌ان‌ان است، گفت: «من به شوهرم افتخار می‌کنم. من به شوهرم ایمان دارم. روی صحنه ما معمولا فقط همدیگر را بغل می‌کنیم. اما من خیلی عاشق او هستم و قصد ندارم به سخنرانی راش لیمباف درباره ارزش‌های خانوادگی وقعی بنهم». 
جالب است بدانید، کسی که او به عنوان شوهرش به او عشق می‌وزد «چستن گلزمن» نام دارد که پس از ازدواج رسمی با پیت بوتیجیج بر اساس قوانین آمریکا که در ازدواج همجنس‌بازها 2 طرف را در موقعیت شوهر قرار می‌دهد، نام فامیل او را به عاریت گرفته و حالا چستن گلزمن خوانده می‌شود.
افتضاح جنسی بوتیجیج به قدری سنگین بوده که حتی ترامپ، در مقام ریاست‌جمهوری آمریکا نیز تابستان گذشته وقتی فهمید او نامزد دموکرات‌ها شده، نتوانست جلوی خود را برای متلک انداختن به او بگیرد.

Page Generated in 0/0067 sec