printlogo


کد خبر: 216777تاریخ: 1398/12/4 00:00
تلویزیون

زمان پخش فصل دوم «عصرجدید» مشخص شد
فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی قرار است همزمان با ولادت امام علی(ع) روی آنتن شبکه 3 برود. به گزارش «وطن امروز»، در فصل دوم عوامل تصمیم گرفتند 3 قسمت از راستی‌آزمایی شرکت‌کنندگان را پخش کنند تا مخاطبان از چگونگی بررسی و انتخاب شرکت‌کنندگان مطلع شوند، البته چند قسمت از مرحله اول فصل دوم عصر جدید در اسفند‌ماه پخش می‌شود. اما مسابقه عصر جدید همانند سال گذشته قرار است در ایام نوروز هر شب پخش شود. امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و بشیر حسینی نیز همانند دوره گذشته داوران این برنامه هستند.
***
«دوپینگ» برای رسیدن به نوروز
سریال نوروزی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی مدتی است کلید خورده است و اکنون تصویربرداری آن در سکوت خبری ادامه دارد. مجموعه «دوپینگ» سریال نوروزی شبکه 3 سیماست که به تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین‌حسینی این روزها در حال تصویربرداری است. این سریال چندی پیش در سکوت خبری کلید خورده است. رضا مقصودی، کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش» به ‌عنوان اولین تجربه تلویزیونی خود، کارگردانی آن را بر عهده دارد. همچنین برزو نیک‌نژاد کارگردان سینما و تلویزیون نیز تیم تولید و کارگردانی سریال را در بخش‌هایی همراهی می‌کند. شبنم مقدمی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد از جمله بازیگرانی هستند که به این سریال پیوسته‌اند. 
***
سرگذشت «بنی‌صدر» سریال می‌شود
سازمان صداوسیما ساخت سریال‌های سیاسی و استراتژیک را در دستور کار خود قرار داده است و بنا دارد مینی‌سریالی درباره زندگی و سرانجام ابوالحسن بنی‌صدر بسازد. به گزارش مهر نوشت: صداوسیما که ساخت سریال‌های استراتژیک را مدتی است در دستور کار قرار داده است، بنا دارد این سریال‌ها را با محور قرار دادن برخی از شخصیت‌های تاریخی و سیاسی معاصر به تولید برساند. از جمله افرادی که قرار است بزودی پروسه تولید یک مینی‌سریال با محوریت وی آغاز شود، ابوالحسن بنی‌صدر اولین رئیس‌جمهور تاریخ ایران است. این سریال قرار است به زندگی بنی‌صدر بپردازد و مقاطعی از زندگی‌اش از جمله حضور در ریاست‌جمهوری، خیانت به کشور و عزل از این مقام و سرانجام همراهی‌اش با مسعود رجوی را به تصویر خواهد کشید. این سریال در مرکز سیمافیلم ساخته خواهد شد و هنوز جزئیات دیگری از تهیه‌کننده یا کارگردان اثر مشخص نیست.

Page Generated in 0/0062 sec