printlogo


کد خبر: 217188تاریخ: 1398/12/12 00:00
اخبار

سیامند رحمان، قهرمان وزنه‌برداری معلولان جهان و پاراالمپیک بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت
شوک  سیامند
قهرمان وزنه‌برداری معلولان جهان و پاراالمپیک دار فانی را وداع گفت. سیامند رحمان عصر دیروز یکشنبه به طور ناگهانی دچار ایست قلبی و به بیمارستان اعزام شد اما تلاش‌های پزشکان برای احیای این قهرمان نتیجه نداد و قهرمان پرآوازه ورزش جانبازان و معلولان درگذشت تا جامعه ورزش ایران و جهان را در شوکی عظیم فرو ببرد. سیامند رحمان رکورددار بلامنازع وزنه‌برداری فوق‌سنگین معلولان جهان و پاراالمپیک بود و شانس قطعی مدال طلای کاروان ایران در پاراالمپیک توکیو 2020 به شمار می‌رفت. اردوهای تیم‌های پاراالمپیکی از جمله وزنه‌برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود و قرار بود مجددا آغاز شود که این حادثه تلخ رخ داد.
***
مسابقات فوتبال باشگاهی ایران فعلا لغو شد
بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمام مسابقات لیگ برتر و دسته یک، دو و سه لغو شد. سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌های قبلی به اطلاع باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر، لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم می‌رساند، به در خواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی، به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی و نمایندگان رسانه‌های گروهی، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت‌های لیگ‌های  دسته دوم (از روز سه‌شنبه) و سوم (از هفته سیزدهم) برگزار نمی‌شود و این رقابت‌ها به تعویق می‌افتد. بدیهی است تصمیم‌گیری درباره هفته‌های آتی مسابقات مذکور بر اساس شرایط میزان شیوع ویروس کرونا در زمان مقرر و طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.
***
اعتراض رسمی سپاهان به رأی کمیته انضباطی
لایحه‌ باشگاه سپاهان برای اعتراض به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آماده ارسال شد. تیم فوتبال سپاهان اصفهان به‌دلیل عدم حضور در بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شکست 3 بر صفر در این بازی و پرداخت 150 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رأی با اینکه پنجشنبه‌شب در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد اما روز گذشته به‌طور رسمی به باشگاه سپاهان ابلاغ شده است. سپاهانی‌ها که به این رأی اعتراض دارند لایحه‌ای را برای ارائه به کمیته استیناف تنظیم و روز گذشته به فدراسیون ارسال کردند. 

Page Generated in 0/0050 sec