printlogo


کد خبر: 217453تاریخ: 1398/12/20 00:00
اخبار

نشست مسؤولان کشتی و وزارت ورزش در غیاب محمد بنا برگزار شد
جلسه مسؤولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش درباره تعیین تکلیف اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ظهر دیروز برگزار شد. به گزارش مهر، در این جلسه که در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محسن کاوه و حسن رنگرز مدیران فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور داشتند. ضمن اینکه محمد بنا، سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در این نشست حضور نداشت. 
***
همه بازی‌های ایران در مقدماتی جام‌جهانی عقب افتاد
فدراسیون جهانی فوتبال از تعویق بازی‌های مرحله نخست مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا خبر داد. سایت فدراسیون جهانی فوتبال در اطلاعیه‌ای نتیجه جلسات درباره بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: «فیفا و AFC بر سر تعویق این بازی‌ها در چارچوب مقدماتی جام‌جهانی در آسیا به توافق رسیده‌اند: دیدارهایی که طبق برنامه اولیه قرار بود ۲۳ تا ۳۱ مارس (۴ تا ۱۲ فروردین) و اول تا ۹ ژوئن (۱۲ تا ۲۰ خرداد) برگزار شوند، به روزهای دیگری موکول شده‌اند». به این ترتیب هر ۴ بازی ایران مقابل هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق به زمان‌های دیگری موکول شد. در بخش پایانی اطلاعیه آمده است: «فیفا و AFC همچنان به ارزیابی شرایط در رابطه با ویروس «کووید-۱۹» و تصمیم‌گیری درباره تغییرات احتمالی در دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ ادامه می‌دهند؛ با هدف همیشگی حفاظت از امنیت و سلامتی تک‌تک افراد درگیر با مسابقات».
***
هر چه فیفا بگوید!
جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و‌ اعضا به این نتیجه رسیدند برای برگزاری انتخابات منتظر جواب فیفا به درخواست آخر طرف ایرانی باشند. جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال  دیروز دوشنبه در دفتر سرپرست فدراسیون فوتبال برپا شد. در این نشست، سرپرست فدراسیون گزارشی پیرامون آخرین وضعیت مربوط به برنامه رقابت‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مسابقات تیم‌ملی در مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر به اعضا ارائه کرد. هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین با تاکید بر ضرورت حفظ سلامتی خانواده فوتبال، ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده در همه سطوح رقابت‌های باشگاهی در موعد مقرر آتی از سر گرفته شود. موضوع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هم از دیگر موارد مطرح شده در نشست بود. بر این اساس، مقرر شد با توجه به ارسال نامه فدراسیون فوتبال به فیفا و درخواست این فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی در مورخ 25 اسفند بر اساس اساسنامه موجود، پیگیری لازم مجددا از فدراسیون جهانی صورت پذیرد تا در صورت تایید این موضوع فرآیند مربوط جهت برگزاری مجمع انتخاباتی انجام شود. 

Page Generated in 0/0063 sec