ابراهیم داروغهزاده، دبیر 3 دوره اخیر جشنواره فیلم فجر معتقد است: اکران آنلاین ظرفیتی جدید برای نمایش فیلمهاست و اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد، میتوان به موفقیت آن امیدوار بود. به گزارش «وطن امروز»، با آغاز اکران آنلاین فیلم سینمایی «خروج»، یکی از بحثهای جدی در ارتباط با این طرح، بحث حمایت تلویزیون از آن به وسیله پخش تبلیغات تلویزیونی بود، موضوعی که البته هنوز چندان محقق نشده است. ابراهیم داروغهزاده، دبیر 3 دوره اخیر جشنواره فیلم فجر، درباره اکران آنلاین خروج به فارس گفته است: «اقدام سازمان سینمایی اوج و آقای حاتمیکیا در این شرایط اقدامی پرخطر و البته قابل تقدیر است، چون میتواند در عمل به بسیاری از ابهاماتی که در این مسیر وجود دارد، به طور عملی پاسخ دهد». وی افزود: «اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد و جمعیت حداکثری مخاطب بالقوه این حرکت تلقی شوند، میتوان امیدوار بود که مخاطبان بالفعل به عدد قابل قبولی برسد و این پروژه موفق شود». داروغهزاده در پایان تاکید کرد: «موفقیت اکران آنلاین فیلم «خروج» آقای حاتمیکیا میتواند راه جدیدی را برای سایر تولیدات سینمای ایران نیز باز کند و ظرفیت جدیدی برای نمایش فیلمها و بهتر شدن چرخه اقتصادی سینمای ایران باشد. امیدوارم همه مسؤولان به موفقیت این حرکت خوب کمک کنند».