printlogo


کد خبر: 218251تاریخ: 1399/1/27 00:00
تلویزیون

شبکه‌های سه، خبر و یک پرمخاطب‌ترین‌های زمستان 98
بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی از مخاطبان سیما در فصل زمستان 98؛ شبکه‌های سه (3/59 درصد)، خبر (3/54 درصد) و یک (54 درصد) به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم پرمخاطب‌ترین شبکه‌های سیما قرار گرفتند. همچنین شبکه خبر با 7/26 درصد، شبکه یک سیما با 2/15 درصد و شبکه مستند سیما با 1/12 درصد بیشترین رشد را در تعداد مخاطب نسبت به زمستان سال 97 داشته‌اند. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس این نظرسنجی حدود 80 درصد بیننده‌های برنامه‌های مختلف رسانه ملی در فصل زمستان بوده‌اند و به ‌طور میانگین 4 ساعت و 11 دقیقه پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، میزان مخاطبان رسانه ملی در فصل زمستان 98 نسبت به زمستان 97 حدود یک درصد رشد داشته است و حدود 40 درصد بینندگان در زمستان 98 بیش از 5 ساعت در روز پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند.
***
کرونا پایان‌بندی «بچه مهندس ۳» را تغییر نداد
سعید سعدی ضمن اشاره به مراحل آماده‌سازی فصل سوم سریال «بچه مهندس» برای پخش در ماه رمضان تأکید کرد شیوع کرونا تأثیری در پایان‌بندی این مجموعه نداشته است. به گزارش مهر، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۳» درباره آماده‌سازی این مجموعه برای پخش در ماه رمضان گفت: این سریال در مرحله پست پروداکشن شامل صداگذاری و جلوه‌های ویژه قرار دارد و بخش‌های پایانی کار در حال انجام است. در حال حاضر ۱۵ قسمت از سریال آماده شده و نیمه دوم در حال آماده‌سازی است که در نهایت حدود ۴۰ قسمت خواهد شد. سعدی با اشاره به اینکه کرونا چقدر قصه و سریال را کوتاه کرد، گفت: طبیعتاً بخشی از کار حذف شد اما پایان‌بندی را تغییر ندادیم. زمان سریال از زمان تعهد ما بیشتر شده بود و برای همین بخشی از کار را کوتاه کردیم. 
***
«کودک‌شو» ماه رمضان بازمی‌گردد
برنامه «کودک‌شو» با شروع ضبط، خودش را به آنتن رمضانی تلویزیون می‌رساند. به گزارش تسنیم، «کودک‌شو» بعد از مدت‌ها غیبت روی آنتن و مشکلات کرونایی، با پیچیدگی و سختی مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی، خودش را به آنتن نوروزی رساند. تغییرات در بازی‌ها و شکل و شمایل مسابقه نشان می‌داد گروه کارگردانی تغییر کرده و مسابقه به روزهای جدید و متنوع خود رسیده است. سیدمحمد واعظ‌میر، دستیار تهیه‌کننده برنامه «کودک‌شو» از بازگشت این برنامه به کنداکتور در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. او در این زمینه گفت: «کودک‌شو» با همان شکل و شمایل دکور و صحنه نوروزی، رمضان بازمی‌گردد. احتمال دارد بازی‌های جدیدی اضافه شود اما بدون تماشاگر و با رعایت مراقبت‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کردن صحنه برنامه، ضبط را آغاز می‌کنیم. 

Page Generated in 0/0054 sec