printlogo


کد خبر: 218260تاریخ: 1399/1/27 00:00
تأیید فسخ قرارداد با کولاکوویچ از سوی فدراسیون والیبال
با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده‌ایم

تعویق المپیک توکیو و نداشتن برنامه مشخص برای تیم ملی، بهترین فرصت را برای فدراسیون والیبال فراهم کرد تا قرارداد ایگور کولاکوویچ را فسخ کند. پس از انتشار خبر فسخ قرارداد کولاکوویچ این پرسش مطرح شد که گزینه جانشینی وی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و فدراسیون والیبال باید دنبال کدام مربی برود؟ در این بین گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفت و بعضی از پیشکسوتان والیبال اعتقاد داشتند با توجه به نسل طلایی والیبال ایران بهتر است یک ایرانی سرمربی تیم‌ ملی شود. با این وجود فدراسیون می‌گوید تا امروز با هیچ گزینه‌ای صحبت نکرده است. 
فدراسیون والیبال ضمن تاکید بر توافق با سرمربی تیم ملی برای قطع همکاری، مذاکره با گزینه جایگزین وی را تکذیب کرد.
در اطلاعیه فدراسیون والیبال پیرامون فسخ قرارداد با ایگور کولاکوویچ و احتمال مذاکره با گزینه‌های جایگزین وی آمده است: در پی شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات و فعالیت رشته‌های ورزشی از جمله بازی‌های المپیک، لیگ ملت‌های والیبال و رقابت‌های قهرمانی آسیا، فدراسیون والیبال با سرمربی تیم ملی برای توقف همکاری دوطرفه به توافق رسید. پس از این توافق، شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص انتخاب سرمربی و کادر فنی جدید تیم ملی والیبال در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مطرح شد.
بر اساس این گزارش، فدراسیون والیبال تاکید می‌کند که تاکنون با هیچ فرد حقیقی یا حقوقی و ایجنت‌ها، درباره جذب مربی خارجی یا داخلی، مذاکره و مکاتبه‌ای نداشته است و با توجه به تعویق تمام مسابقات و فرصت مناسب، این موضوع با بررسی‌های کارشناسی در آینده از سوی مدیران فدراسیون صورت خواهد گرفت. لذا در صورت طرح موضوعات شائبه‌برانگیز از سوی هر شخص حقیقی یا حقوقی و ادعای مذاکره یا مکاتبه به نمایندگی از فدراسیون با مربیان خارجی یا داخلی، فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران از مجاری حقوقی و قضایی، این موضوع را پیگیری خواهد کرد. فدراسیون والیبال در ادوار گذشته نیز همواره خود راسا نسبت به جذب کادر فنی اقدام کرده‌ است و در این شرایط خاص نیز بر اساس منافع ملی به گونه‌ای که موجبات ارتقای سطح کیفی تیم ملی کشورمان فراهم شود، اقدام خواهد کرد.

Page Generated in 0/0050 sec