printlogo


کد خبر: 218363تاریخ: 1399/1/30 00:00
خوشحالم خاطراتم در ذهن مردم مانده است
عابدزاده: دزدها خاطره‌هایم را به سرقت بردند

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: در 15 سالی که در تیم‌ ملی بودم همیشه سعی کردم بهترین باشم؛ از زمان آقایان دهداری و پروین تا جام‌های جهانی سعی کردم همیشه بازی‌های من در ذهن مردم بماند. احمدرضا عابدزاده در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم درباره اینکه در این ایام کرونایی چه برنامه‌ای دارد، اظهار داشت: این اتفاق برای کل دنیا افتاده و کرونا باعث شده همه مراعات کنند. به امید خدا همه کسب‌و‌کارهای ما به شرایط عادی بازگردد.
گلر اسبق تیم ‌ملی درباره اینکه کدام خاطره برای همیشه در ذهن او مانده است، گفت: خاطرات زیادی دارم، در 15 سالی که در تیم ‌ملی بودم همیشه سعی کردم بهترین باشم؛ از زمان آقایان دهداری و پروین تا جام‌های جهانی سعی کردم همیشه بازی‌های من در ذهن مردم بماند. خدا را شکر می‌کنم توانسته ام کارهای مثبت و خوبی در این سال‌ها انجام دهم.
وی درباره وضعیت پسرش امیر در پرتغال تصریح کرد: چون اهل مصاحبه نیستم هیچ‌وقت پشت او نبوده‌ام که بخواهم تعریف بی‌دلیل از پسرم داشته باشم. هیچ زمانی دنبال این نبودم که او  با اسم من به اروپا و تیم ‌ملی برسد و خودش زحمت کشیده و به اینجا رسیده است. شبکه‌های تلویزیونی مختلف بازی‌های امیر را نشان می‌دهند و او هم به صورت حرفه‌ای هر روز در این شرایط تمریناتش را انجام می‌دهد. فکر می‌کنم این یک افتخار برای من و مردم ایران است.
عابدزاده درباره اینکه ظاهرا وسایل شخصی وی را به سرقت برده‌اند، اظهار داشت: جا دارد از نیروی انتظامی عباس‌آباد و کلاردشت تشکر کنم که سارقان را دستگیر کردند. زمانی که در بازی ایران و چین، حریف را شکست دادیم، من تابلویی دریافت کردم که آن را هم برده‌اند. همچنین پیراهنی داشتم که برایم ارزش زیادی داشت که آن را هم به سرقت بردند. متاسفانه تمام خاطرات من را از ویلای شخصی‌ام بردند. یک نفر 10 روز پیش با من تماس گرفت و گفت آیا خاطرات ورزشی‌ات را فروخته‌ای که من گفتم نه، آنها در ویلای شخصی‌ام است که گفتند یک فردی اینها را آورده و در حال فروشش است. من هم به ویلا مراجعه کردم و دیدم 2 قفل بزرگ را شکسته‌اند و وسایل را سرقت کرده‌اند، البته پلیس آنها را گرفته ولی خیلی از وسایلم که خاطراتم بود را به سرقت برده‌اند و امیدوارم آنها هر چه سریع‌تر پیدا شود.

Page Generated in 0/0059 sec