printlogo


کد خبر: 218365تاریخ: 1399/1/30 00:00
اخبار

تست کرونای تعداد دیگری از ورزشکاران مثبت اعلام شد
سخنگوی فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: متاسفانه نمونه‌های ورزشکاران دیگری که اتفاقا ملی‌پوش بودند مثبت اعلام شده است. به گزارش فارس، رضا سعیدی درباره آخرین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اظهار داشت: آخرین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چند روز پیش برگزار شد و سپس دستورالعمل و الحاقیه‌ای را آماده کردند و برای اجرا در اختیار سازمان‌ها قرار گرفت. 
وی افزود: طی روزهای گذشته یکسری فرم‌هایی تهیه شده که در این فرم‌ها سوال‌هایی از ورزشکاران درباره علائم پرسیده می‌شود، ضمن آنکه از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرده از آنها درباره تمرینات و آمادگی جسمانی سوالاتی پرسیده می‌شود. موضوع بعدی مربوط به آمادگی جسمی و روانی ورزشکاران است که المپیکی‌ها را در دستور کار قرار دادیم. 
سعیدی که با شبکه خبر صحبت می‌کرد درباره شرایط احسان حدادی و اینکه آیا نمونه ورزشکاران دیگری هم مثبت اعلام شده است یا خیر، گفت: متاسفانه نمونه‌های ورزشکاران دیگری که اتفاقا ملی‌پوش بودند مثبت اعلام شده است اما شهرت آنها به اندازه آقای حدادی نیست. البته برخی از آنها علائمی داشته‌اند ولی نمونه نهایی آنها هنوز معلوم نشده است. با این وجود تمام ورزشکارانی که علائم این ویروس را داشته باشند مشکوک به کرونا هستند. 
وی در پاسخ به این سوال که تمرینات تیم‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: فعلا تا 15 اردیبهشت قرار نیست تمرینی برگزار شود ولی قرار است در آن روز نشستی برگزار و تصمیم نهایی اتخاذ شود. 
***
تأکید سعادتمند بر حضور خلیل‌زاده و منزوی در استقلال
مدیرعامل استقلال می‌گوید اسماعیل خلیل‌زاده و کامران منزوی همچنان در هیأت‌مدیره این باشگاه حضور دارند. در چند روز گذشته، وضعیت هیأت‌مدیره باشگاه استقلال دست‌خوش مسائل مختلفی شده و گمانه‌زنی‌های متنوعی درباره اعضای آن مطرح می‌شود. در همین رابطه، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقایان اسماعیل خلیل‌زاده و کامران منزوی همچنان در هیأت‌مدیره باشگاه حضور دارند و به عنوان اعضای هیأت‌مدیره به کار خود ادامه می‌دهند. با وجود صحبت‌های مدیرعامل استقلال، باید دید نتیجه این اظهارت متقابل به کجا خواهد رسید و کدام جبهه بالاخره حرف خود را به کرسی می‌نشاند. آیا کامران منزوی و اسماعیل خلیل‌زاده به استقلال بازمی‌گردند یا قرار است اتفاقات دیگری برای هیات‌مدیره استقلال رخ دهد. مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: آقای خلیل‌زاده برای باشگاه استقلال زحمت کشیده‌اند و همچنان در هیات‌مدیره استقلال حضور دارند. ایشان درگیر آلام و تاثر از دست دادن همسرشان هستند و خودشان چندین روز در قرنطینه بودند و فشار زیادی به ایشان وارد شده است. ایشان در 2 سال گذشته زحمات زیادی برای استقلال متحمل شده‌اند و من به عنوان مدیرعامل استقلال اعلام می‌کنم ما به وجود ایشان در هیات‌مدیره نیاز داریم و آقای خلیل‌زاده چون عاشق استقلال هستند، به کارشان در هیات‌مدیره ادامه خواهند داد. 
***
بوفون ۲ سال دیگر در یوونتوس می‌ماند
دروازه‌بان ایتالیایی برای تمدید قرارداد با یوونتوس به توافق رسید. به نقل از آ.اس، جان لوئیجی بوفون با وجود سن بالایی که دارد هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان فوتبال دارد. او چند روز پیش اعلام کرد هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده است چون احساس خوبی دارد. اکنون مشخص شده بزودی قراردادش با یوونتوس تمدید می‌شود. در ایتالیا اعلام کرده‌اند دروازه‌بان ایتالیایی و آندرا آنیلی (رئیس باشگاه یوونتوس) هفته گذشته در این رابطه به توافق رسیده‌اند. آنها که به خاطر بحران کرونا در قرنطینه به سر می‌برند با تماس تلفنی به این توافق رسیده‌اند. بوفون که قراردادش با یوونتوس سی‌ام ژوئن به پایان می‌رسد قبول کرد یک سال دیگر آن را تمدید کند و در بند اضافه می‌تواند تا ۴۴ سالگی از دروازه تیم تورینی حفاظت کند. تنها امضای قرارداد باقی مانده است که او باید تا پایان بحران کرونا در ایتالیا صبر کند.
دروازه‌بان ۴۲ ساله همچنان درون دروازه می‌درخشد. او در این فصل اغلب نیمکت‌نشین بود اما عملکردش به عنوان ذخیره شزنی قابل قبول بود. او در 7 بازی سری آ، 3 بازی جام حذفی ایتالیا و یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. 
***
برگزاری جام ‌جهانی تالو به سال ۲۰۲۲ موکول شد
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات جام‌جهانی تالو قرار بود پاییز امسال در ژاپن برگزار شود که به دلیل وضعیت سخت حاکم بر این کشور در راستای شیوع گسترده ویروس کرونا، این رقابت‌ها لغو و به زمان دیگری موکول شد. 
فدراسیون ووشوی ژاپن درخواست تعویق این رویداد را ارائه کرد که با موافقت اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی همراه شد. با این اوصاف، جام‌ جهانی تالو به سال ۲۰۲۲ موکول شد و ژاپن همچنان میزبان رویداد فوق خواهد بود. 
***
سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی
پینگ‌پنگ‌بازان ایران در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی سقوط کردند. به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز با وجود اینکه اعلام کرده بود رنکینگ بازیکنان به دلیل لغو مسابقات به روز نمی‌شود، رنکینگ جدید را اعلام کرد. فدراسیون جهانی تنها رنکینگ ماه مارس را اعلام نکرد و رنکینگ ماه آوریل بازیکنان منتشر شد. بر اساس این رنکینگ، نوشاد عالمیان ۱۲ پله و نیما برادرش ۲۱ پله سقوط کردند. ندا شهسواری نفر اول بانوان نیز ۶ پله سقوط کرد. تنها نوید شمس در رنکینگ زیر ۱۵ سال موفق شد جایگاه نهم خود را در جهان حفظ کند.

Page Generated in 0/0055 sec