printlogo


کد خبر: 218457تاریخ: 1399/2/1 00:00
اخبار

زمان تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تکواندو مشخص شد
در پایان جلسه کادر فنی تیم‌های ملی با رئیس فدراسیون تکواندو زمان آغاز اردوهای آماده‌سازی مشخص شد.
به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین جلسه کادر فنی تیم‌های ملی با ریاست فدراسیون تکواندو ظهر روز یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شد که درباره نحوه پیگیری تمرینات تکواندوکاران در شرایط کنونی و همچنین زمان آغاز اردوهای ملی‌پوشان تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. این جلسه با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب‌رئیس بانوان، هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی مردان، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی مردان، سیدنعمت خلیفه مشاور فنی تیم ملی بانوان، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان، مسعود لشکری سرپرست انجمن پاراتکواندو و پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو پیگیری و در پایان مقرر شد اردوی تیم‌های ملی با نفرات اصلی از نیمه دوم خردادماه و پس از کسب مجوز از وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شود. همچنین با توجه به بخشنامه و ابلاغیه‌های وزارت ورزش و جوانان مقرر شد در حال حاضر کادر فنی تیم‌های ملی از طریق فضای مجازی تمام فعالیت‌ها و تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داشته باشند و در پایان هفته تمرینات آنها را ارزیابی و کنترل کنند. 
***
دکتر کیهانی:
عمل جراحی علیرضا کریمی بسیار عالی انجام شد
عمل جراحی زانوی مصدوم علیرضا کریمی بسیار عالی و موفقیت‌آمیز انجام شد. دکتر سهراب کیهانی، فوق‌تخصص جراحی زانو درباره عمل جراحی زانوی پای چپ علیرضا کریمی، دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: رباط پای وی کاملا پاره بود و تصمیم بجایی بود که این عمل جراحی انجام شود. وی تصریح کرد: خوشبختانه این عمل به نحو بسیار عالی انجام شد و امیدوارم این ملی‌پوش کشورمان، در زمان مقرر نیز به بهبودی کامل برسد. دکتر کیهانی در پایان خاطرنشان کرد: همه چیز بخوبی انجام پذیرفت و ما نیز خوشحالیم. علیرضا کریمی صبح روز یکشنبه زانوی پای چپ خود را در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار داد و حدود ۷ ماه برای بهبود کامل به زمان و اقدامات درمانی نیاز دارد.
***
مصدق‌پور نایب‌قهرمان مسابقات آنلاین شطرنج شد
نماینده شطرنج ایران در مسابقات آنلاین ماراتن ۲۰۲۰ بعد از حریف صربستانی جایگاه دوم را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در مسابقات بزرگ ماراتن ۲۰۲۰ سایت لیچس، مسعود مصدق‌پور، نماینده کشورمان موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد. این رویداد به صورت آنلاین با کنترل زمان ۲ دقیقه به علاوه یک ثانیه به مدت ۲۴ ساعت با حضور ۲۲۴۹۷ شطرنج‌باز برگزار شد. در پایان «میروسلاو میلیکوویچ» صربستانی قهرمان شد. «مسعود مصدق‌پور» در جایگاه دوم قرار گرفت و «مارکوس گارسیا» اسپانیایی سوم شد.
***
پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ
باشگاه استقلال اعلام کرد قسط اول مطالبات شیخ دیاباته، مهاجم‌ مالیایی و بخشی از طلب هروویه میلیچ، مدافع کروات آبی‌پوشان پرداخت شده است.
به نقل از سایت باشگاه استقلال، با پیگیری‌های احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال بخشی از مطالبات شیخ دیاباته به حساب وی واریز شد.
دیاباته که به دلیل گلزنی‌های متوالی‌اش از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار است، در حالی ایران را ترک کرد که مبلغ زیادی از این باشگاه مطالبه داشت. از آنجایی که دیاباته در کنار بازی‌های خوب و گلزنی‌هایش در حق باشگاه استقلال اخلاق را هم تمام کرد و هرگز بابت مطالباتی که داشت برای این باشگاه حاشیه و دردسر ایجاد نکرد، باشگاه استقلال ضمن تقدیر از اخلاق حرفه‌ای این بازیکن اعلام کرد قسط اول مطالبات وی به حسابش واریز شد و باقیمانده مطالبات نیز به صورت روتین واریز خواهد شد.
همچنین بخش مهمی از مطالبات هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال نیز تأمین و به حساب وی واریز شد. میلیچ، مدافع کروات آبی‌پوشان که به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر در کرواسی به سر می‌برد، بخش مهمی از مطالبات خود را باشگاه دریافت کرد. با توجه به پرداخت این بخش از مطالبات میلیچ، مبلغ زیادی از مطالبات وی باقی نمانده است تا استقلال در یک قدمی تسویه حساب با این بازیکن خارجی قرار داشته باشد.

Page Generated in 0/0052 sec