printlogo


کد خبر: 218499تاریخ: 1399/2/2 00:00
اخبار

مربی تیم ملی والیبال جوانان:
با مربی ایرانی هم به مدال المپیک می‌رسیم
مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره تغییرات در کادر فنی تیم بزرگسالان گفت: با حضور مربی ایرانی در رأس تیم ملی هم می‌توانیم به مدال المپیک برسیم. علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ و انتخاب جایگزین برای وی اظهار داشت: قطعاً والیبال ایران به خودکفایی در زمینه مربی والیبال رسیده است و یک مربی ایرانی می‌تواند به تیم ملی بزرگسالان کمک کند اما این امر بستگی به حمایت مدیران ارشد از او دارد. کاربلدی، تخصص و توانمندی مربیان بسیار مهم است اما چگونگی حمایت از آن مربی در مدیریت تیم، مهم‌تر است. طلوع‌کیان با بیان اینکه مطمئن باشید اگر گروه فنی، سرپرستی و مجموعه خوب کار کنند با مربی ایرانی هم می‌توانیم مدال المپیک بگیریم، عنوان کرد: اینگونه نیست که فقط با مربی خارجی به دنبال مدال المپیک باشیم اما اگر اینگونه است باید در قرارداد مربی خارجی تضمین کسب مدال المپیک قید شود و در صورتی که مدال کسب نشد از او خسارت گرفته شود.
***
کرونا انتقال بیرانوند به آنتورپ را به تأخیر انداخت
سایت بلژیکی به بررسی نقل‌وانتقالاتی پرداخت که به دلیل شیوع کرونا تاکنون انجام نشده‌اند. به نقل از سایت فوتبال‌نیوز بلژیک، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس با آنتورپ بلژیک قرارداد بسته است و قرار بود بعد از اتمام فصل جاری لیگ برتر ایران راهی بلژیک شود ولی شیوع ویروس کرونا فعلا باعث شده است هیچ تیمی در فوتبال اروپا از جمله بلژیک به دنبال خریدهای جدید نباشد. شیوع کرونا باعث شده مسؤولان تیم‌ها به راه‌حلی برای اتمام فصل جاری لیگ تمرکز کنند و زمان نقل‌وانتقالات به بعد از پایان فصل جاری موکول شده است. در آنتورپ، بولات دروازه‌بان تیم قراردادش به پایان رسیده و تمدید نمی‌شود. 2 دروازه‌بان دیگر نیز در تیم می‌مانند و علیرضا بیرانوند نیز به این جمع اضافه خواهد شد و انتظار می‌رود بیرانوند دروازه‌بان اول تیم آنتورپ برای فصل بعد باشد.  
***
اسامی ۷ ورزشکار دوپینگی  اعلام شد
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اسامی 7 ورزشکاری را که به دلیل دوپینگ با محرومیت مواجه شده‌اند اعلام کرد. با اعلام پایگاه خبری- تحلیلی فدراسیون پزشکی- ورزشی، اسامی ۷ ورزشکاری که نتیجه نمونه‌گیری آنها مثبت اعلام شده، به این شرح است:
۱- ارسلان اسمعیل‌نژاد از رشته بولینگ و بیلیارد به دلیل مصرف ماده ممنوعه تتراهیدروکانابینول به مدت ۴ سال (از ۳ اسفند ۱۳۹۸ تا ۲ اسفند ۱۴۰۲)
۲- جعفر علیزاده از رشته دوچرخه‌سواری به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت ۴ سال (از ۳ اسفند ۱۳۹۸تا ۲ اسفند ۱۴۰۲)
۳- محمد پوراسمعیل از رشته دوچرخه‌سواری به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت ۴ سال (از ۳ اسفند ۱۳۹۸تا ۲ اسفند ۱۴۰۲)
۴- علیرضا آخوندی از رشته دوچرخه‌سواری به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت ۴ سال (از ۳ اسفند ۱۳۹۸تا ۲ اسفند ۱۴۰۲)
۵- مرتضی قیاسی‌چکا از رشته کشتی به دلیل مصرف ماده ممنوعه بتامتازون به مدت ۶ ماه (از ۳ اسفند ۱۳۹۸تا ۲ شهریور ۱۳۹۹)
۶- رسول گرمسیری از رشته کشتی به دلیل مصرف ماده ممنوعه متادون به مدت یک سال (از ۳ اسفند ۱۳۹۸تا ۲ اسفند ۱۳۹۹)
۷- کیوان رضایی‌دالینی از رشته کشتی به دلیل مصرف ماده ممنوعه ترنبولون به مدت ۴ سال (از ۳ اسفند ۱۳۹۸تا ۲ اسفند ۱۴۰۲)
پیش از این مثبت ‌شدن تست دوپینگ و محرومیت مرتضی قیاسی‌چکا، رسول گرمسیری و کیوان رضایی‌دالینی توسط فدراسیون کشتی اعلام شده بود.
***
جنجال جدید رونالدو به خاطر شرکت در یک میهمانی
مهاجم پرتغالی دوباره در بحران کرونا حاشیه‌ساز شد و این‌بار در یک جشن تولد شرکت کرد. به نقل از آ.اس، نام رونالدو دوباره به خاطر یک جنجال بر سر زبان‌ها افتاد. مهاجم پرتغالی یوونتوس اخیرا در جشن تولد یکی از خواهرزاده‌های خود در فونچال پرتغال شرکت کرد. تصاویری که از این میهمانی منتشر شد همه را تحت تاثیر قرار داد چون در یک مکان کوچک افراد زیادی دور هم جمع شده بودند. پنجشنبه هفته گذشته دولت پرتغال شرایط اضطراری را تا اواخر ماه مه ‌تمدید کرد. این رفتار رونالدو برخلاف قوانین کشور پرتغال در روزهای بحران کرونا محسوب می‌شود. در این جشن مادر و نامزدش هم حضور داشتند. همچنین ایتالیایی‌ها پس از منتشر کردن تصاویری توسط مارتینا، همسر بونوچی در شبکه‌های اجتماعی خشمگین شدند. آنها برای جشن تولد پدرش دور هم جمع شده بودند. در برخی از پیام‌ها می‌توان این جمله‌ها را دید: آیا با هم زندگی می‌کنند یا مگر رفت و آمد و دور هم جمع شدن ممنوع نیست؟ مارتینا مجبور به توضیح شد و گفت: از هفتم مارس پای خود را از خانه بیرون نگذاشته بودم و دو روز پیش و تنها یک بار این کار را کردم. خرید‌ها را به خانه می‌آورند. پدر و مادرم هم که پیش من آمدند از هفتم مارس در قرنطینه بودند. می‌توانید از ما هر انتقادی کنید اما نه از لحاظ شهروندی و مسؤولیت‌پذیری. ما کمک کرده‌ایم و به این کار خود ادامه خواهیم داد. 

Page Generated in 0/0056 sec