مدیر حفاظت از مالکیت فکری و صیانت از داده «ساترا» ضمن تأکید بر جلوگیری از هر گونه انحصار تأکید کرد اگر «خروج» در ۳ پلتفرم اکران اینترنتی میشد، مشکلی برای تبلیغ در تلویزیون نداشت. اصغری با اشاره به بیانیه اخیر ساترا مبنی بر اعطای تسهیلات تبلیغاتی به اکران اینترنتی و نیز شایعه مطرحشده درباره نقش «روبیکا» در محرومیت فیلم «خروج» از تبلیغات تلویزیونی، عنوان کرد: در بیانیه ساترا عنوان شده است اگر فیلمها روی چند پلتفرم به نمایش دربیایند، از تسهیلات تبلیغاتی میتوانند استفاده کنند. کلمه «چند» در ادبیات حقوقی 2 معنی دارد؛ برخی حقوقدانان آن را شامل ۲ مورد و برخی آن را شامل ۳ مورد به بالا میدانند. بنابراین اگر «خروج» روی 3 ویاودی اکران میشد از این امکان بهرهمند میشد. بنابراین باید عنوان کنم اگر حتی روبیکا حق اکران یک فیلم را به صورت انحصاری خریداری کند باز هم ما به آن فیلم تبلیغات نمیدهیم، یعنی ما به عنوان ویاودی نگاه نمیکنیم بلکه به شرایط توجه داریم. اصغری عنوان کرد: ساترا شاید زیرمجموعه صداوسیما باشد اما اساسا ساختار آن به گونهای است که به عنوان نهاد تنظیمگر شناخته میشود و عمل میکند. وقتی نهادی میخواهد تسهیلات بدهد، این تسهیلات باید به کسانی تعلق بگیرد که طبق قوانین کشور به طور مشخص اثری را تولید و منتشر میکنند.