printlogo


کد خبر: 218671تاریخ: 1399/2/6 00:00
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز

اداره کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای از ورود سامانه بارشی جدید به کشور و کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای در برخی مناطق کشور خبر داد.
بنا به اعلام اداره کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی امروز یک سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور وارد می‌شود و در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب دامنه‌های غربی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش‌هایی را به دنبال دارد، همچنین طی بعدازظهر در بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.
همچنین فردا (یکشنبه) علاوه بر تداوم فعالیت سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، گستره نفوذ آن مناطقی از مرکز، شرق و جنوب کشور و سواحل دریای خزر را فرا می‌گیرد و از شدت بارش آن در استان‌های واقع در شمال غرب کاسته می‌شود.
روز دوشنبه (۸ اردیبهشت) مرکز فعالیت این سامانه بارشی در نواحی شمال شرق کشور است. همچنین طی این روز برای بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب شرق و شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از اواخر وقت روز دوشنبه سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج می‌شود و طی روز سه‌شنبه (۹ اردیبهشت) در نوار شمال کشور ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

Page Generated in 0/0055 sec