printlogo


کد خبر: 218753تاریخ: 1399/2/8 00:00
کرونا انتخاب مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی را منتفی کرد
رنگرز فعلا بی‌جانشین

برخلاف انتظار اهالی کشتی مبنی بر انتخاب و معرفی مدیر فنی تیم ‌ملی کشتی فرنگی، گویا این مسأله فعلا در دستور کار فدراسیون کشتی قرار ندارد.
کناره‌گیری حسن رنگرز از مدیریت تیم‌ملی کشتی فرنگی و سخنگویی فدراسیون و رفتن او به وزارت ورزش باعث شد مسؤولیت سنگین و حساسی در تیم‌ملی فعلا بدون مدیر باقی بماند.
اوایل سال جاری و بعد از گذشت چند روز از کناره‌گیری حسن رنگرز، متولیان فدراسیون کشتی محمد‌ابراهیم امامی را به عنوان سخنگوی جدید فدراسیون انتخاب کردند اما برخلاف انتظار همچنان خبری از معرفی مدیر فنی جدید تیم‌ ملی کشتی فرنگی نشد، البته برخی مسؤولان فدراسیون همان زمان اعلام کردند این موضوع در حال بررسی و اقدام است و بزودی جانشین حسن رنگرز  در کادر فنی تیم‌ ملی نیز انتخاب و معرفی خواهد شد. اما با توجه به اظهارات اخیر محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی گویا این موضوع فعلا منتفی است و جانشین حسن رنگرز و همکار محمد بنا در کادر فنی تیم ‌ملی به این زودی انتخاب و معرفی نخواهد شد. نکته جالب توجه آنکه دلیل تاخیر در معرفی مدیرفنی جدید تیم ‌ملی کشتی فرنگی به گفته سخنگوی فدراسیون شیوع بیماری کرونا و لغو تمام اردوها و مسابقات کشتی تا تیرماه سال جاری اعلام شده است. البته از گوشه و کنار محافل کشتی خبر می‌رسد گماردن فردی به عنوان مدیرفنی در کنار محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ‌ملی با اختیارات تام، کار بسیار حساسی است که فدراسیون کشتی قصد ندارد فعلا با عجله در این ‌باره تصمیم‌گیری و اقدام کند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو با ترکیبی 6 نفره و کامل، همچنان نیاز به کسب ۳ سهمیه دیگر دارد که این خواسته باید در رقابت‌های گزینشی المپیک محقق شود.

Page Generated in 0/0056 sec