printlogo


کد خبر: 218803تاریخ: 1399/2/9 00:00
اخبار

دادرس: کمیته استیناف رای به برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان داد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نظر خودش را درباره اعتراض باشگاه سپاهان به رأی کمیته انضباطی اعلام کرد.
اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عصر دیروز دوشنبه در محل فدراسیون برای اعلام رأی نهایی دیدار سپاهان و پرسپولیس جلسه شور گذاشتند و در پایان این جلسه رأی کمیته انضباطی را تأیید کردند.
با اعلام مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف اعتراض سپاهان به رأی کمیته انضباطی رد شد و نتیجه 3 بر صفر این بازی که توسط کمیته انضباطی اعلام شده بود، تأیید شد. جریمه 150 میلیونی باشگاه سپاهان هم مورد تایید قرار گرفت.
با اعلام دادرس کمیته استیناف رای به ملغی شدن محرومیت تماشاگران سپاهان داد و تیم اصفهانی می‌تواند در بازی بعدی از حضور تماشاگران خود بهره ببرد.
***
مهدی: منتظر اعلام تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم
سرپرست مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای شروع مسابقات فوتبال منتظر اعلام تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. سهیل مهدی در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره حضورش در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اظهار داشت: جلسه امروز(دوشنبه) با موضوع رسیدگی به بحث از سرگیری فعالیت‌های ورزشی در فدراسیون‌های مختلف اختصاص داشت که بنده به نمایندگی از سازمان لیگ فوتبال در این نشست حاضر شدم. نمایندگانی از فدراسیون‌های ورزشی دیگر هم در این جلسه حضور داشتند.
وی افزود: در این نشست حاضران در جلسه بحث از سرگیری فعالیت‌های ورزشی را از جمیع جهات با توجه به شرایط موجود بررسی کردند و در نهایت مقرر شد ستاد مقابله با کرونا در ورزش در سریع‌ترین زمان ممکن گزارش خود را برای اخذ تصمیم نهایی مبنی بر از سرگیری فعالیت‌های ورزشی به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کند و این ستاد در این‌باره تصمیم‌گیری کرد.

Page Generated in 0/0066 sec