printlogo


کد خبر: 219460تاریخ: 1399/2/24 00:00
اخبار

برگزاری مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در فدراسیون جانبازان و معلولان
دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان دیروز انجام شد. به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و برای اجرای شایسته رزمایش «همت جوانانه و کمک مومنانه»، همزمان با لیالی قدر و شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی(ع) پدر یتیمان و مستضعفان، دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی با همت مسؤولان و کارکنان فدراسیون روز سه‌شنبه بیست‌و‌سوم اردیبهشت‌ماه انجام شد. 
***
تاریخ مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس مشخص شد
وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، از سوی وزارت ورزش و جوانان تاریخ مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس مشخص شد. بر این اساس انتخابات فدراسیون تنیس یکشنبه 11 خردادماه 99 ساعت 10 صبح در آکادمی فارسی کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود. بر این اساس اسامی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون تنیس کشورمان به شرح زیر اعلام شد:
عبدالرضا آریان‌فر، علیرضا پو‌رسلمانی، پیمان جعفری‌طهرانی،  سیدمحمودرضا حسینی، داوود عزیزی، سیدکامیار کیمیایی و سیدرضا میرابوطالبی.
***
اعلام پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری لیگ فوتبال کره‌جنوبی
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی پروتکل‌های بهداشتی برای آغاز فصل جدید لیگ فوتبال این کشور را اعلام کرد. به گزارش فارس، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی پروتکل‌های بهداشتی مسابقات فصل جدید لیگ فوتبالش را منتشر کرد که تمام آنها لازم‌الاجراست. پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ کره‌جنوبی به شرح زیر است: بازی‌ها بدون حضور تماشاگر، گندزدایی و ضدعفونی کردن استادیوم‌ها پیش از بازی، عدم برگزاری مراسم پیش از بازی، ماسک زدن افراد کنار زمین، صحبت نکردن بازیکنان از نزدیک با یکدیگر و با داوران، انجام تست کرونا برای تمام بازیکنان و مسؤولان، 2 تیم نباید در زمان یکسان به ورزشگاه برسند، تب‌سنجی در لحظه ورود به ورزشگاه، استفاده نکردن از بطری آب مشترک، جلوگیری از انداختن آب دهان روی زمین، عوض نکردن لباس‌ها آخر بازی و همراه داشتن ماسک تمام حاضران در کنفرانس‌های خبری. فصل جدید لیگ فوتبال کره‌جنوبی بعد از تعطیلی 2 ماهه به دلیل شیوع کرونا هفته گذشته آغاز شد.
 ***
رونمایی از تندیس زنده‌یاد سیامند رحمان در زادگاهش
تندیس زنده‌یاد سیامند رحمان با حضور خانواده و مسؤولان شهر اشنویه در زادگاهش رونمایی شد. 
به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از تندیس زنده‌یاد سیامند رحمان، قهرمان ارزنده پاراالمپیک ایران و جهان در زادگاهش برگزار شد. این مراسم با حضور خانواده، فرماندار و جمعی از مسؤولان شورای شهر اشنویه برگزار و از تندیس زنده‌یاد سیامند رحمان که به همت عبدالکریم ‌حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه، ساخته شده است، رونمایی شد. این تندیس در ورودی شهر اشنویه، زادگاه قهرمان ارزنده کشورمان ساخته شده و در پایه آن توضیحاتی درباره قهرمانی‌ها و مدال‌آوری‌های این ورزشکار نام‌آور درج شده است. 

Page Generated in 0/0054 sec