printlogo


کد خبر: 219509تاریخ: 1399/2/25 00:00
امیدوارم چرخه انتخابی به بهترین شکل تدوین و مصوب شود
حاج‌کناری: به این قانون خوشبینم

مربی تیم ‌ملی کشتی آزاد ایران می‌گوید: امیدوارم چرخه انتخابی تیم ‌ملی در نهایت بعد از نشست‌های کارشناسی به بهترین شکل ممکن تصویب و اجرایی شود. 
عباس حاج‌کناری در گفت‌وگویی، اظهار داشت: هنوز از جزئیات چرخه انتخابی اطلاع زیادی ندارم و نمی‌توانم به طور دقیق نسبت به این طرح نظر کارشناسی دهم اما معتقدم اگر هر طرح و قانونی بخوبی کارشناسی و با در نظر گرفتن همه جوانب امر مصوب شود، می‌تواند در تمام ابعاد برای کشتی کشورمان مثمرثمر واقع شود. 
وی تصریح کرد: اعمال چنین قانونی که چرخه انتخابی نامگذاری شده می‌تواند در کل باعث ایجاد انگیزه و رشد در کشتی شود اما باید در شرایطی نهایی و اجرایی شود که مراحل کارشناسی و بررسی را بخوبی پشت سر گذارد و در نهایت یک قانون کامل و جامع جهت اجرا مصوب شود. 
قهرمان اسبق کشتی جهان با اشاره به برخی اختلاف‌نظرها در بحث چرخه انتخابی به مهر، گفت: به طور کلی هر طرح و قانونی تا رسیدن به نهایی شدن باید مورد نقد و حتی اختلاف نظر افرادی قرار گیرد که به نوعی در شکل‌گیری آن دخیل هستند، البته این اختلاف نظرها طبیعی است، چراکه یک مصوبه و قانون بی نقص و کامل از دل بحث و جدل و اختلاف نظرهایی بیرون می‌آید که در نهایت به یک جمع‌بندی و اجماع رسیده است. 
مربی تیم‌ ملی کشتی آزاد ادامه داد: من به عنوان یکی از اعضای کادر فنی به بحث چرخه انتخابی امیدوار و خوشبین هستم اما به شرطی که این چرخه بخوبی سبک و سنگین شود و به هیچ نکته مبهمی در مرحله اجرا بر نخورد. 
حاج‌کناری در پایان به تمرینات انفرادی آزادکاران هم اشاره کرد و گفت: فعلا با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو اردوها، مجبوریم بچه‌ها را از راه دور و از طریق گروه‌های مجازی زیر نظر داشته باشیم. هر چند این تمرینات نمی‌تواند جای حضور در اردوهای تیم‌ ملی را بگیرد اما به هر حال از بلاتکلیفی و دوری از تمرینات کشتی‌گیران بهتر است و می‌تواند آنها را از نظر شرایط روحی و روانی در حد مطلوب نگه دارد. 

Page Generated in 0/0058 sec