printlogo


کد خبر: 219510تاریخ: 1399/2/25 00:00
ماجرای محرومیت روانخواه از فعالیت‌های فوتبالی چیست؟
حرف از شرط بندی

محرومیت امیدرضا روانخواه از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی در حالی است که کمیته اخلاق از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.
روانخواه، سرمربی نیروی زمینی و پیشکسوت استقلال به علت پرداخت نکردن جریمه ۱۰ میلیونی اعمال شده از سوی کمیته اخلاق در موعد قانونی، تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت قانونی محروم شده است. جریمه اولیه روانخواه به علت بیان مطالبی درباره وجود شرط‌بندی در فوتبال ایران و ارائه نکردن اسناد و مدارک کافی در کمیته اخلاق بوده است اما سرمربی نیروی زمینی این موضوع را قبول ندارد و حاضر نیست فعلا این جریمه را بپردازد تا محرومیت او نیز بخشیده شود. در واکنش به این محرومیت، مسؤولان کمیته اخلاق درباره این محرومیت ابراز بی‌اطلاعی کردند و حاضر به پاسخگویی نیستند تا شایعات درباره این اتفاق افزایش یابد. در روزهای گذشته نیز شایعاتی درباره تماس کمیته اخلاق با برخی منتقدان فدراسیون فوتبال وجود داشت که اعضای مجمع این فدراسیون این مسائل را تایید کردند. سکوت کمیته اخلاق درباره این اتفاق، موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها و شایعات شده است در حالی که روانخواه می‌گوید این موضوع صرفا به مصاحبه او درباره وجود شرط‌بندی در فوتبال ایران مربوط است.
 
* روانخواه: به خاطر یک مصاحبه محرومم کردند
سرمربی تیم نیروی زمینی گفت: یک مصاحبه درباره شرط‌بندی در فوتبال کرده‌ام و اگر هر مربی دیگری این موضوع را تایید نکرد، شما هر چه خواستید بگویید. امیدرضا روانخواه در گفت‌و‌گو با فارس، درباره خبر محرومیتش توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اگر تخلفی انجام شده، مطمئنا یک نفر نباید 10 میلیون تومان جریمه شود. اگر هم تخلفی رخ نداده، چرا باید یک مربی را به خاطر مصاحبه محروم کنند. وی افزود: من یک مصاحبه درباره شرط‌بندی و فساد و اینگونه موارد در فوتبال کرده‌ام. اگر هر مربی دیگری این موضوع را تایید نکرد، شما هرچه خواستید بگویید. یک نفر بگوید در فوتبال ما از اینگونه مسائل نیست. سرمربی تیم نیروی زمینی تصریح کرد: واقعیت‌ها را بیان کردم و وقتی حرف حق می‌زنم، چرا باید محروم شوم؟ کجای حرف من تشویش اذهان عمومی است؟ من درباره اتفاقاتی که قبلا رخ داده بود، مصاحبه کردم اما زیر بار اینکه جریمه بدهم نرفته‌ام. به خاطر همین موضوع محرومم کرده‌اند.

Page Generated in 0/0053 sec