printlogo


کد خبر: 219546تاریخ: 1399/2/27 00:00
پاسخ متفاوت محسن چاوشی به کنایه‌های زشت همسر خواننده لس آنجلسی
یا علی محسن چاوشی

«بوی گندتان همه جا پیچیده...». این بخشی از پاسخ محسن چاوشی بود که در پاسخ به طعنه‌های زننده و زشت همسر یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی، در صفحه خود منتشر کرد. به گزارش «وطن امروز»، 3 روز پیش محسن چاوشی با انتشار متنی در صفحه خود نسبت به امام علی(ع) ابراز ارادت کرد و نوشت: «با یدالله و با تیغ علی ذوالفقار / سینه گردنکشان / اذن دهد می‌درم». پس از این متن، همسر یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی با کنایه‌هایی زشت و زننده، چاوشی را مورد توهین قرار داد. واکنش وی که اخیرا نیز با حضور در عربستان در برنامه‌ای برای تولد شاه سعودی حضور پیدا کرده بود، مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی از طیف‌های مختلف قرار گرفت. با این حال، محسن چاوشی نیز توهین او را بی‌پاسخ نگذاشت و نوشت: «از حق علی نمی‌گذرم».
وی سپس شعری در انتقاد از توهینی که به او شده بود، منتشر کرد:
تعفن!
رایحه‌ تخمیر است/ که قهقهه‌زنان می‌پیچد/ به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه/ و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه
تعفن! کج‌فهمی‌ است و روخوانی‌ / و هیجان لحظه‌ای دیده شدن / و البته شنیده شدن/ غیرِ جغرافیای
بد مست پرعربده/ و کفش‌های طلا یادمان باشد/ آن دو جفت، دوازده اعدامی بود / زیر پای شما به عربستان/ اگر طلاست نعلین‌تان/ ما هنوز رخت‌مان عزاست/ به سبزی و نان زنده‌ایم / البته بدون بی‌خندان رفسنجان./ عربده نکش شبه ماه!/ کمی آرام بتیغان/ بیا اینجا / و کمی مزه کن پوست شیر را/ کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش/ جای نوشیدن و چرخیدن./ من از تو داغ‌ ترم / ادای داغ در نکن/ که شمشیر ذوالفقار من / مست میدان است/ و آماده به گردنکشان / جیب‌بران و عربده‌کشان.../ و البته / یاد عربده‌کشی دیگر افتادم متعارف/ همان که پشیمان است «/ مثل سگ/» و افتخار می‌کند / به کاباره/ و شهامت تهران ندارد!/ یا علی...
گفتنی است روز پنجشنبه تازه‌ترین قطعه چاوشی نیز منتشر شد که ترانه‌اش را خودش گفته است. در بخشی از ترانه قطعه تازه وی آمده است:
من جلد تو هستم 
بر بام تو هستم 
تو شمس منی، من
خورشید پرستم

Page Generated in 0/0053 sec