printlogo


کد خبر: 219909تاریخ: 1399/3/6 00:00
تلویزیون

آغاز همکاری سیامک انصاری و جواد رضویان در «صفر بیست‌ویک»
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی صفر بیست‌ویک به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در تهران آغاز شد.
به گزارش «وطن امروز»، فیلمنامه سریال صفر بیست‌ویک توسط شبنم وثوقی و هدی ایزدی نوشته شده و سیامک انصاری و جواد رضویان علاوه بر کارگردانی سریال به عنوان بازیگر نیز جلوی دوربین خواهند رفت.
همچنین تاکنون حضور مهدی فخیم‌زاده، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور، رحمت نوری، محمدماهان فلاحتی و آللا و لیانا سخایی به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده است.
مجموعه تلویزیونی صفر بیست‌و‌یک در 4 فصل برای پخش از شبکه 3 سیما ساخته می‌شود.
***
سریال جدید «محمدحسین لطیفی» در مرحله نگارش
سریال «پله پله» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی حسن وارسته و امیرعباس پیام به «بوقلمون» تغییر نام داد. به گزارش «وطن امروز»، نگارش سریال «پله پله» که بتازگی به «بوقلمون» تغییر نام داده است این روزها در مرحله طرح قرار دارد. محمدحسین لطیفی کارگردانی و حسن وارسته و امیرعباس پیام نویسندگی این سریال 30 قسمتی را برای شبکه 2 به عهده دارند. این سریال از مضمون طنز برخوردار است و با پایان مرحله نگارش وارد پیش‌تولید و انتخاب بازیگران خواهد شد. لطیفی تا به حال سریال‌های صاحبدلان، سر دلبران، پادری، تنهایی لیلا، وفا، فرار بزرگ و... را برای تلویزیون کارگردانی کرده است. نعمت چگینی تهیه‌کنندگی «بوقلمون» را برای تلویزیون به عهده دارد.
***
ادامه تصویربرداری «زمین گرم» در تهران
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله با حضور بازیگران چهره در تهران ادامه دارد. به گزارش «وطن امروز»، این روزها تصویربرداری سریال زمین گرم به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در تهران ادامه دارد. بنا بر این گزارش، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، مرجان شیرمحمدی، علیرضا آرا، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، صادق برقعی، مرتضی درویش و پریوش نظریه بازیگران این سریال هستند. در خلاصه قصه این سریال آمده است: گندم در زمین چون جنین در رحم گرم مادر رشد می‌کند و  به دنیا می‌ آید. قصه زمین گرم قصه تلاش گندم و انسان در کنار هم است و یک خالق که به هر 2 جان داده و محافظ هر 2 است در توفان‌های گذرای زندگی. نعمت‌الله برای نخستین‌بار کارگردانی سریالی را عهده‌دار شده است و پیش از این به عنوان نویسنده فعالیت داشت. سریال‌های برادرجان، جراحت، شیدایی، مدینه، میکائیل، خواب‌زده، زیر هشت، پشت‌بام تهران، عقیق، زیرپای مادر و... از سریال‌هایی است که به قلم نعمت‌الله تهیه و تولید شده است.

Page Generated in 0/0054 sec