printlogo


کد خبر: 220229تاریخ: 1399/3/13 00:00
اخبار

استعلام از بازرسی کل کشور درباره انتقال گل‌محمدی به پرسپولیس
رئیس هیات‌مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت گرفته با باشگاه شهر خودرو، خود را متعهد می‌داند ولی صورتجلسه تنظیم شده، طبق اساسنامه ایراد شکلی داشت که از بازرسی کل کشور استعلام گرفتیم. به گزارش ایسنا، مهدی رسول‌پناه، رئیس هیات‌مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس در ارتباط با قرارداد با یحیی گل‌محمدی و دستیاران او و تفاهمنامه با باشگاه شهرخودرو اظهار کرد: به نظر می‌رسد از مساله‌ای که مطرح شد برداشت دقیقی نشده است. قبل از هر چیز باید بر حسن نیت باشگاه شهر خودرو در نحوه و شرایط انتقال آقای یحیی گل‌محمدی و دستیاران ایشان به پرسپولیس تاکید کنم و از مدیریت باشگاه شهر خودرو هم کمال تشکر را داریم. وی ادامه داد: آنچه مورد اشاره ما بود، این است که در اساسنامه شرکت پرسپولیس نحوه تنظیم اسناد تعهدآور برای باشگاه، تعریف و مشخص شده است. توافق با باشگاه شهر خودرو جهت این انتقال، جزو چنین اسنادی است و طبق اساسنامه تعیین شده است که اسناد تعهدآور چگونه صادر می‌شود و به امضای چه کسانی می‌رسد. باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت گرفته با باشگاه شهرخودرو خود را متعهد می‌داند ولی به صورتجلسه تنظیم شده از نظر شکلی و امضاهای مندرج، ایراد وارد شده است. رسول‌پناه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صورتجلسه تنظیمی، از نظر شکلی و ذی‌حسابی باشگاه دچار ایراد بود، در این ارتباط از سازمان بازرسی کل کشور استعلام گرفته‌ایم. 
***
فرهادی‌زاد: بانوان ورزشکار ایران در سطح بین‌المللی الگو هستند
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان می‌گوید در حال حاضر ورزشکاران ایرانی با پوشش اسلامی در میادین بین‌المللی تبدیل به یک الگو شده‌اند و در این زمینه موفق عمل کرده‌اند. مهین فرهادی‌زاد در جلسه با نواب رئیس فدراسیون‌ها، نقش ورزشکاران زن ایران را در الگوسازی مهم برشمرد و گفت: ورزش عرصه‌ای است که در بخش بانوان کارهای بسیار عمیقی برای شناساندن انقلاب اسلامی آن هم در میادین بین‌المللی انجام داده است. زنان جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده زنان جهان اسلام تمام تلاش خود را برای حضور در رویدادهای مهم بین‌المللی ورزشی با پوشش اسلامی کرده‌اند که در نهایت همه این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز بوده است. او با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران ایرانی با پوشش اسلامی در میادین بین‌المللی تبدیل به یک الگو شده‌اند و در این زمینه موفق عمل کرده‌اند، یکی از اقدامات الگو‌سازی زنان ایرانی را فتح سکوهای قهرمانی در رقابت‌های مهم بین‌المللی دانست که باعث به اهتزاز درآمدن پرچم ایران شده است. معاون بانوان وزارت ورزش موفقیت بانوان را در همه حوزه‌ها دانست و گفت: بانوان ورزشکار ایرانی در حوزه‌های مدیریتی، داوری و مربیگری نیز خوش درخشیده‌اند به گونه‌ای که آنها در خارج از ایران با پوشش اسلامی فعالیت‌های حرفه‌ای خود را پیگیری می‌کنند. فرهادی‌زاد بیان کرد: موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش زنان با حفظ تمام شعائر اخلاقی و دینی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است که از آن می‌توان به عنوان دستاوردی بزرگ نام برد. 
***
جواب تست کرونای دیاباته مشخص شد
با منفی شدن تست کرونای شیخ دیاباته، این بازیکن اهل مالی آماده تمرین با تیم فوتبال استقلال است. شنبه تست آنتی‌‌بادی و PCR از دیاباته گرفته شد که قرار بر این شد بعد از مشخص شدن نتیجه این تست، حضور این بازیکن در تمرین استقلال معلوم شود. دوشنبه با منفی اعلام شدن تست کرونای این بازیکن، دیاباته مشکلی برای حضور در تمرین تیم استقلال ندارد و می‌تواند به جمع آبی‌پوشان در تمرینات بپیوندد. 
***
کاوه رضایی از کلوب بروژ می رود؟ 
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد کلوب بروژ بزودی اطلاعات مهمی درباره شرایط کاوه رضایی، مهاجم ایرانی‌اش منتشر می‌کند. به گزارش فوتبال 24 بلژیک، کلوب بروژ همچنان تیم اصلی کاوه رضایی است؛ مهاجم ایرانی که فصل گذشته به صورت قرضی با پیراهن تیم شارلوا به میدان رفت. شارلوا می‌خواهد رضایی را بدون پرداخت پول همچنان به صورت قرضی در اختیار داشته باشد اما کلوب بروژ تصمیم به فروش او گرفته است. عقب‌نشینی شارلوا از خرید قطعی کاوه رضایی باعث می‌شود موقعیت برای خرید این مهاجم توسط باشگاه آنتورپ هموارتر شود. کاوه رضایی پیشنهادهایی نیز از دیگر تیم‌های اروپایی (نانت فرانسه) دریافت کرده است. طبق اعلام این سایت بزودی کلوب بروژ اطلاعات مهمی درباره انتقال کاوه رضایی منتشر خواهد کرد. 

Page Generated in 0/0047 sec