printlogo


کد خبر: 220344تاریخ: 1399/3/19 00:00
تلویزیون

ادامه تصویربرداری 87 متر
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» از مرز ۵۰ درصد گذشته و عوامل سریال راهی کردستان می‌شوند. به گزارش خبرنگاران جوان، مجموعه تلویزیونی «۸۷‌متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری ۷۵ درصد تصویربرداری خود را سپری کرده است. عوامل این روز‌ها در لوکیشن اصلی در خیابان نیلوفر مشغول ضبط هستند. داریوش کاردان، علی انصاریان و مانی صدیقی بتازگی به جمع بازیگران سریال اضافه شده‌اند. قرار است عوامل برای ضبط بخش‌هایی از سریال عازم کردستان شوند. علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، علی سلیمانی، محمد بحرانی، دیبا زاهدی، غزل شجاعی، مهدی دانایی‌مقدم، رضا مسعودی، فریده سپاه‌منصور، سعید پیردوست، زنده‌یاد حسین محب‌اهری، شهین تسلیمی و... از بازیگران این سریال هستند. مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.
***
سوریه، سوژه رستگاری
محمدرضا عباسیان مینی‌سریال «رستگاری» را با موضوع سوریه در مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند. به گزارش سیما‌فیلم، موضوعات محور مقاومت در سوریه از مضامین استراتژیک و مهمی است که دارای سوژه‌های بکر و نابی است و هر یک با قصه‌ای جذاب می‌تواند برای مخاطب دیدنی باشد. سیما‌فیلم در همین راستا قصد دارد مینی‌سریالی با موضوع مقاومت در سوریه بسازد که جزو آثار الف فاخر این مرکز به شمار می‌آید. مینی‌سریال «رستگاری» توسط مهدی‌کیا نوشته می‌شود و محمدرضا عباسیان تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار خواهد بود. 
***
ادامه تصویربرداری «ایل دا»
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی بزودی از سر گرفته می‌شود.  به گزارش فارس، ادامه تولید سریال «ایل دا» که به دلیل کرونا در اسفند‌ماه متوقف شده بود، با بررسی شرایط خرم‌آباد بزودی قرار است از سر گرفته شود. کارگردانی این سریال را راما قویدل به عهده دارد که پیش از این سریال‌های خانواده دکتر ماهان، دیوار شیشه‌ای، روح‌الله، رویای گنجشک‌ها، دولت مخفی، یک لحظه دیرتر، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و... را برای تلویزیون کارگردانی کرده است. «ایل دا» قصه زنان و مردان مرزنشینی است که با ایثار و همدلی برای دفاع از وطن و خاک کشور در برابر دشمنان داخلی و خارجی می‌ایستند و این پروژه ساخته نمی‌شود مگر با همدلی عوامل سریال.

Page Generated in 0/0052 sec