printlogo


کد خبر: 220354تاریخ: 1399/3/19 00:00
اخبار

صالحی‌امیری: ادعای دادکان دروغ است
رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید دادکان به صحبت‌های رسانه‌ای ضدانقلاب استناد کرده که فاقد اعتبار است و وی هیچ مدرک مستندی ارائه نکرده است. به گزارش تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه بازدید از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: امسال با توجه به پدیده کرونا ورزش قهرمانی دچار چالش جدیدی شد، البته همه رشته‌ها دچار چالش شدند و همه دغدغه المپیک را داشتیم. رویداد المپیک یک سال به تعویق افتاد و به دلیل تعطیلی اردوها، ورزشکاران افت کردند. وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره مسأله دادکان و اسنادی که منتشر کرده است، گفت: دادکان از پیشکسوتان ورزش قهرمانی و انسان محترم و باشخصیتی است که ما از تلاش‌های او تشکر می‌کنیم و از او انتظار داریم برای بیان هر سخنی اطلاع داشته باشد و فکر کند. برداشت ما این است او اطلاعی از حوزه کمیته ملی المپیک ندارد و حداقل تا امروز حتی یک دقیقه با من و همکارانم صحبت نکرده است. از آقای دادکان دعوت می‌کنم به کمیته ملی المپیک بیاید و از نزدیک با همکاران من گفت‌وگو کند و مطلع شود چون صحبت‌های او از روی عدم‌آگاهی و اطلاع بوده است. رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: هیچ‌گونه مکاتبه‌ای مبنی بر اینکه نهاد بین‌‌المللی به ما ابلاغ تعلیق بفرستد یا ما با آنها مکاتبه‌ای کرده باشیم وجود ندارد. او به صحبت‌های رسانه‌ای ضد‌انقلاب استناد کرده که فاقد اعتبار است. دادکان هیچ مدرک مستندی ارائه نکرده و مطالب ارائه‌شده مربوط به رسانه های خارجی است.
***
کنار رفتن دختر شهید شیرودی از مدیریت مجموعه کشوری
سرپرستان جدید مجموعه‌های ورزشی شهید شیرودی و کشوری معرفی شدند. طی احکامی جداگانه از سوی حسن کریمی، مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، رضا جلاییان و مهدی امینی به عنوان سرپرستان مجموعه‌های ورزشی شهید شیرودی و شهید کشوری معرفی شدند. پیش از این توفیق کابلی مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی را بر عهده داشت که به دلیل بازنشستگی رضا جلاییان رئیس حوزه مدیر‌عامل و روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه انتخاب شد. همچنین آناهیتا شیرودی که در زمان مدیریت مصطفی مدبر مدیریت مجموعه ورزشی شهید کشوری را بر عهده گرفته بود، با حکم حسن کریمی جای خود را به مهدی امینی داد. 
***
لیگ برتر به تعویق افتاد
سازمان لیگ فوتبال ایران از تعویق یک هفته‌ای دیدارهای باقیمانده لیگ نوزدهم خبر داد. حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیأت‌های فوتبال لیگ برتری از افزایش زمان آماده‌سازی تیم‌ها برای از سرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم خبر داد. در نامه بهاروند آمده است: نظر به برگزاری جلسه ویدئو‌کنفرانسی نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مسؤولان مسابقات AFC و لیگ قهرمانان آسیا و با عنایت به موارد مطروحه در این جلسه، به اطلاع می‌رساند کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد دیدارهای باقیمانده مرحله مقدماتی و یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را با تأخیر نسبت به برنامه قبلی برگزار کند، به این ترتیب با توجه به فرصت ایجاد شده و به منظور افزایش زمان آماده‌سازی باشگاه‌ها و همچنین بهبود شرایط جسمانی بازیکنان که سرمایه‌های اصلی باشگاه‌ها و فوتبال ملی هستند، سازمان لیگ نیز دیدارهای باقیمانده لیگ نوزدهم را با یک هفته تاخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش‌بینی شده آغاز می‌کند. بنابراین دیدار معوقه فولاد خوزستان و استقلال تهران روز چهارشنبه مورخ ۴ تیرماه برگزار می‌شود و سپس مسابقات هفته بیست‌و‌دوم از روز یکشنبه هشتم تیرماه آغاز شود. 

Page Generated in 0/0040 sec