printlogo


کد خبر: 221533تاریخ: 1399/4/18 00:00
میراسماعیلی: کسانی که علیه جودوی ایران شهادت دهند، خیانت می‌کنند
در روزهای آخر تنظیم لایحه دفاعیه هستیم

رئیس فدراسیون جودوی کشورمان گفت: اگر افرادی علیه ایران شهادت بدهند یک خیانت بزرگ در حق خودشان و جودوی ایران انجام داده‌اند و نام نیکی از خود به جا نخواهند گذاشت. 
آرش میراسماعیلی در گفت‌و‌گویی درباره برگزاری مجمع سالانه فدراسیون جودو اظهار داشت: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجبار داشتیم مجمع را نیز برگزار کنیم و قبل از آغاز مجمع عمومی و سالانه فدراسیون جودو سمینار رؤسای هیأت‌ها و رؤسای کمیته‌ها را تشکیل دادیم. در این مجمع موضوعات خوبی مطرح شد و وکیل پرونده توضیحات جامعی را درباره تعلیق جودوی ایران ارائه داد. مهدی علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش و طاهره طاهریان، نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک محبت داشتند و در مجمع سالانه و عمومی فدراسیون جودو حضور یافتند و مجمع به نحو مطلوبی برگزار شد. 
رئیس فدراسیون جودو درباره پایان لیگ نیز اشاره کرد: سلامتی مردم ایران، ورزشکاران و جامعه جودو در اولویت کاری فدراسیون جودو است. از سویی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش نیز اجازه برگزاری مسابقات جودو را نداد و بر همین اساس ما مجاب شدیم در این شرایط سلامتی مربیان، داوران و بازیکنان‌مان در راس امور قرار گیرد. در جلسه‌ای که با مسؤولان سازمان لیگ و سرپرست و نمایندگان تیم‌ها داشتیم، به جمع‌بندی نهایی رسیدیم که لیگ را خاتمه دهیم یا منتظر اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا باشیم و لیگ 98 را سال 99 برگزار کنیم و لیگ 99 - 98 لقب بگیرد. تصمیم تمام اعضای جلسه این بود که لیگ خاتمه یابد و درباره این تصمیم همه تیم‌ها را در نظر گرفتیم تا بی‌انگیزگی‌ در بین قهرمانان و تیم‌ها به وجود نیاید. در نهایت روز 9 مرداد مراسم اختتامیه و اهدای حکم، جام و مدال را به تیم‌های برتر خواهیم داشت. 
میراسماعیلی درباره تعلیق جودوی ایران و چند فرد ایرانی که قرار است علیه ورزش ایران شهادت بدهند نیز گفت: من هنوز امید دارم این دوستان به‌ خاطر اینکه در این کشور رشد و ترقی کردند، به خاطر سرزمین و خاک مادری‌شان، درست فکر کنند. امیدوارم منافع شخصی‌شان را در نظر نگیرند و تجدید‌نظر کنند. اگر آنها علیه ایران شهادت بدهند یک خیانت بزرگ در حق خودشان و جودوی ایران انجام داده‌اند و نام نیکی از خود به جا نخواهند گذاشت. همچنین آن کسانی که به نحوی در این پرونده دست داشتند و اطلاعات و گرا دادند نیز خائن هستند. 
وی با اشاره به اینکه در حال تنظیم لایحه دفاعیه برای حضور در دادگاه CAS هستیم، عنوان کرد: در روزهای آخر تنظیم لایحه دفاعیه و در حال انجام کارهای اعزام هستیم و امیدواریم با تیم وکلا و شهودمان دفاع خوبی را در دادگاه داشته باشیم. 
رئیس فدراسیون جودو درباره حضور محمد درخشان در فدراسیون و اینکه او چقدر در رفع تعلیق جودوی ایران می‌تواند تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: درخشان 14 سال رئیس فدراسیون جودو بوده، تجربه دارد و در عرصه بین‌المللی می‌تواند کمک حال ما باشد. حضور وی با توجه با ارتباط‌هایش، حضور مثبت و موثری خواهد بود.

Page Generated in 0/0244 sec