printlogo


کد خبر: 221751تاریخ: 1399/4/23 00:00
اخبار

بازیکن پرسپولیس مشکوک به کرونا
بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس مشکوک به کرونا تشخیص داده شد و از حضور در تمرینات این تیم منع شد. قبل از بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز اتفاقی در اردوی پرسپولیس رخ داد که باعث شده همه اعضای این تیم نگران شوند. ماجرا از این قرار است که آریا برزگر، بازیکن جوان پرسپولیس به خاطر سرفه‌های خشک و مداومش از سوی کادر پزشکی این تیم مشکوک به کرونا تشخیص داده می‌شود و خیلی سریع از جمع سرخپوشان جدا شده و به قرنطینه می‌رود. کادر پزشکی سرخ‌پوشان از بازیکن جوان تیم‌شان می‌خواهند خیلی سریع برای دادن تست کرونا اقدام کند و به هیچ وجه در تمرینات نیز شرکت نکند. برزگر در تمرین پرسپولیس غایب بود و برای اینکه خیال بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم راحت شود قرار شده همه اعضای این تیم فردا تست کرونا بدهند.
***
تشکیل جلسه فدراسیون فوتبال درباره اساسنامه
نشست هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با محوریت بررسی آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه و قوانین انتخاباتی برگزار شد. به گزارش ایسنا، پس از حل نشدن اختلافات فدراسیون فوتبال و فیفا بر سر برخی مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران از جمله ماهیت این فدراسیون، سئول‌نشین‌ها از فدراسیون جهانی 2 هفته مهلت خواستند تا بیشتر روی موضوع ماهیت این فدراسیون مذاکره کنند. این مهلت 2 هفته‌ای روز یکشنبه به پایان رسید و بر همین اساس شنبه‌شب جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به این موضوع برگزار شد که هنوز محتوای این جلسه و تصمیم نهایی فدراسیون مشخص نشده است. سایت فدراسیون فوتبال درباره این موضوع نوشت: اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه اخیر خود که عصر روز گذشته (شنبه) برپا شد، به بررسی و تبادل نظر درباره آخرین وضعیت مباحث مربوط به اصلاح اساسنامه فدراسیون و قوانین انتخاباتی پرداختند. در آغاز این نشست که اعضای کمیته تدوین مقررات فدراسیون هم در آن حضور داشتند، مهدی محمد‌نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گزارشی درباره آخرین مراحل مربوط به موضوعات مرتبط با اصلاح اساسنامه و مکاتبات با فدراسیون بین‌المللی فوتبال به اعضا ارائه کرد. در ادامه اعضا با تصریح بر تداوم حرکت در نقشه راه تایید‌شده از سوی فیفا و تاکید بر ضرورت پایبندی به قوانین بالادستی بین‌المللی و تداوم تبعیت از مقررات داخلی کشورمان، تصمیمات مقتضی را در این باره گرفتند.
***
شکست سنگین برایتون برابر سیتی در حضور جهانبخش
بازیکن ایرانی تیم برایتون سرانجام در ترکیب تیمش قرار گرفت. به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در خانه با ۵ گل برایتون را شکست داد. رحیم استرلینگ ۳ بار، گابریل ژسوس و برناردو سیلوا برای سیتی گلزنی کردند. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۶۹ در ترکیب تیمش قرار گرفت و برای برایتون بازی کرد.
***
بیرانوند نامزد عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸
نام دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در میان گزینه‌های بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸، از نگاه سایت رسمی AFC دیده می‌شود. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی‌های خود برای انتخاب تیم منتخب ادوار گذشته لیگ قهرمانان آسیا، از کاربران خود خواست بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها در سال 2018 را انتخاب کنند که نام علیرضا بیرانوند در میان گزینه‌‌ها دیده می‌شود.

Page Generated in 0/0049 sec