printlogo


کد خبر: 221879تاریخ: 1399/4/26 00:00
سینما

حمایت ۶۰ میلیون تومانی سازمان سینمایی از تبلیغات فیلم‌ها
در جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما بسته حمایت از تبلیغات فیلم‌های سینمایی مصوب شد. به گزارش «وطن امروز»، در دهمین جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما بسته حمایتی از تبلیغات فیلم‌های اکران‌شده تا شهریورماه مصوب شد. در این جلسه که با حضور حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات گذشته مقرر شد فیلم‌هایی که تا قبل از آغاز ماه محرم اکران می‌شوند با تشخیص شورای صنفی نمایش مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک‌هزینه تبلیغات دریافت کنند. همچنین در این جلسه که اعضای شورای صنفی نمایش نیز حضور داشتند بر تعیین سازوکاری مشخص و مدون برای اکران آنلاین فیلم‌ها و بازنگری در شیوه‌های حمایتی از آثار عرضه شده در سامانه‌های وی‌اودی تأکید شد.
***
«آقازاده» در برج میلاد به نمایش درمی‌آید
قسمت چهارم «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پنجشنبه و جمعه 26 و 27 تیر‌ماه ساعت ۲۱ در سینما ماشین برج میلاد به نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان برای تماشای این سریال در برج میلاد می‌توانند یک شب زودتر از توزیع آن از سینما تیکت یا ایران تیک بلیت «آقازاده» را تهیه کنند. همچنین این سریال جمعه 27 تیر ساعت ۲۰:۳۰ در قالب طرح سینما ماشین در شهربازی قهرمانان مشهد نمایش داده خواهد شد. قسمت چهارم «آقازاده» محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج از ساعت ۱۲ روز جمعه پیش‌رو در فیلیمو و نماوا قابل تماشاست و شنبه‌ها نیز نسخه دی‌وی‌دی آن توزیع می‌شود.
***
علی مؤذنی فیلمنامه «پنج گرم» را می‌نویسد
علی مؤذنی نگارش فیلمنامه سینمایی «پنج گرم» را با حمایت بنیاد سینمایی فارابی آغاز کرد. به گزارش «وطن امروز»، علی مؤذنی داستان‌نویس، فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «پنج گرم» را با حمایت بنیاد سینمایی فارابی آغاز کرده است. مؤذنی درباره فعالیت جدید خود در سینمای ایران گفت: طرح فیلمنامه «پنج گرم» را به بنیاد سینمایی فارابی ارائه کرده‌ام و در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه هستم. امیدوارم تا پایان این ماه بتوانم نسخه اول را به پایان برسانم. وی درباره روند نگارش این فیلمنامه که با مضمون آخرالزمانی نوشته می‌شود، اظهار کرد: به تجربه می‌دانم موقع نوشتن فیلمنامه تابع طرحی که ابتدا در ذهن داشته‌ام، نخواهم بود. طرح، خطوط کلی را مشخص می‌کند. موقع نوشتن است که شخصیت‌ها و وقایع، لایه‌های پنهان خود را عیان می‌کنند و مسیری دیگر را رقم می‌زنند که نویسنده موقع طراحی اولیه، کمترین اشرافی نسبت به آنها نداشته و اصولا جذابیت و لذت نوشتن در همین غافلگیری‌هایی است که پیش می‌آید. اعتراف می‌کنم که موقع طراحی «پنج گرم» فکر نمی‌کردم نوشتن فیلمنامه‌اش اینقدر چالش‌برانگیز باشد و تا این اندازه انرژی بگیرد. 

Page Generated in 0/0066 sec