printlogo


کد خبر: 222148تاریخ: 1399/5/1 00:00
اخبار

آنتورپ چگونه ۵۵۰ هزار یورو به پرسپولیس می‌دهد؟
باشگاه آنتورپ به پرسپولیس اعلام کرده، ‌طلب سرخ‌ها بابت انتقال بیرانوند را به حساب اولیه اعلام‌شده واریز می‌کند. به گزارش ایسنا، پس از انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ، این باشگاه بلژیکی متعهد شد ٧٠٠ هزار یورو بابت این انتقال به پرسپولیس پرداخت کند. از این رو در زمان عقد قرارداد، ١۵٠ هزار یورو به پرسپولیس پرداخت شد تا مابقی پول بعد از صدور ITC پرداخت شود. بر همین اساس حالا که پرسپولیس‌ مجوز صدور ITC بیرانوند را صادر کرده، باشگاه آنتورپ به دنبال این است که‌ طلب سرخ‌ها را پرداخت کند. باشگاه آنتورپ به پرسپولیس‌ اعلام کرده ۵۵٠ هزار یوروی باقیمانده را به همان شماره حساب اعلامی که در روز امضای قرارداد ذکر شده واریز خواهد کرد. از قرار معلوم این شماره حساب متعلق به یک صراف است و پرسپولیسی‌ها هم قصد دارند پس از واریز پول، مستقیما مبلغ را به حساب برانکو ایوانکوویچ در یکی از بانک‌های عمان واریز کنند تا اینگونه بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کرده باشند. 
***
آمل به دنبال حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی
بعد از جلسه عسکری محمدیان با شهردار آمل، استان مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ برتر نیز تیمداری خواهد کرد. به گزارش تسنیم، در حالی که پیش از این ۲ تیم سایپا خزر مازندران و همچنین ستارگان ساری از حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر آزاد خبر داده بودند، مازندران به دنبال داشتن یک نماینده نیز در لیگ برتر کشتی فرنگی است. در همین رابطه طی روزهای گذشته رئیس‌ هیأت کشتی مازندران جلسه‌ای در حضور قاسم رضایی، قهرمان المپیک 2012 لندن با شهردار آمل داشت و از آنها خواست با حمایت شورای شهر آمل، در لیگ برتر فرنگی تیمداری کنند. محمدیان امیدوار است مازندران با یک تیم قوی در لیگ کشتی فرنگی فصل آینده حاضر شود. این در حالی است که مهدی تقوی، قهرمان سابق کشتی آزاد جهان نیز هدایت سایپا خزر را بر عهده گرفته و قراردادهای این تیم در سازمان لیگ نیز به ثبت رسیده است. ستارگان ساری نیز یکی از تیم‌های کهنه‌کار لیگ برتر است که امسال قصد تیمداری دارد. 
***
نصرالله سجادی در دادگاه CAS برای جودو حضور نمی‌یابد؟
طبق اعلام فدراسیون جودو، نصرالله سجادی به عنوان نماینده کمیته المپیک در جلسه رسیدگی به پرونده تعلیق جودوی ایران در دادگاه CAS حضور نخواهد داشت؛ موضوعی که تاکنون رسما از سوی کمیته ملی المیک درباره آن اظهارنظری نشده است. جلسه رسیدگی به شکایت ایران بابت تعلیق جودو از سوی فدراسیون جهانی ۲۶ شهریور در سوییس برگزار می‌شود. در حالی که پیش از این با موافقت CAS قرار بود از میان چند شاهد معرفی‌شده از سوی ایران، محمدرضا داورزنی معاون وقت وزیر ورزش، نصرالله سجادی نماینده کمیته ملی المپیک و مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو در جلسه حاضر شوند، پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد ظاهرا نصرالله سجادی در این جلسه حاضر نخواهد بود. به ادعای مقامات فدراسیون جودو، این موضوع از طریق مسؤولان کمیته ملی المپیک به اطلاع فدراسیون جودو رسیده اما تاکنون رسما نصرالله سجادی و کمیته ملی المپیک در این باره اظهارنظری نکرده‌اند. ابتدا ۷ شاهد از سوی ایران به دادگاه معرفی شد که ۳ نفر از آنها مورد تایید CAS قرار گرفتند.
***
نخستین خرید بزرگ حریف پرسپولیس
الدحیل که در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس هم‌گروه است، رسما با مهاجم پالمیراس قرارداد امضا کرد. 
به گزارش الرای، الدحیل برای تقویت خط حمله خود با مهاجم برزیلی پالمیراس قرارداد امضا کرد. این قرارداد به صورت قرضی و یک‌ساله است. 
ادواردو پریرا ملقب به دودو چند روز پیش وارد قطر شد. او بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی و تست کرونا، رسما با الدحیل قرارداد امضا کرد تا جایگزین ماریو مانژوکیچ در خط حمله این تیم قطری شود. 
طبق اعلام الرای، این نخستین خرید بزرگ الدحیل نخواهد بود و این تیم برای ادامه درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر به دنبال جذب یونس بلهنده بازیکن گالاتاسرای و آلفردو مهاجم گلاسکو رنجرز است. 
الدحیل در لیگ ستارگان قطر در صدر جدول رده‌بندی جا دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم در رده دوم است و توانست در دیدار رفت برابر پرسپولیس با ۲ گل به پیروزی دست یابد. 
السد دیگر تیم سرشناس قطری هم که در لیگ قهرمانان آسیا از شانس‌های اصلی قهرمانی است نخستین خرید بزرگ خود را معرفی کرد؛ سانتی کاسورلا، همبازی سابق ژاوی در تیم ملی فوتبال اسپانیا رسما به این تیم پیوست تا جایگزین گابی هرناندز در میانه میدان شود.

Page Generated in 0/0062 sec