printlogo


کد خبر: 222345تاریخ: 1399/5/6 00:00
مشکلات مالی برای سریال محرمی سیما دردسرساز شد
توقف تصویربرداری «بوم و بانو»

تصویربرداری سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب که قرار است ایام ماه محرم پخش شود، به دلیل مشکلات مالی متوقف شد. 
به گزارش «وطن امروز»، پیش از این با شیوع ویروس کرونا تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» به مدت 3 ماه متوقف شده بود و با از سر‌گیری تولید مجموعه‌های تلویزیونی، تصویربرداری این سریال برای رسیدن به آنتن ماه محرم با 2 گروه و 2 کارگردان ادامه پیدا کرد. بنا بر این گزارش، تا به حال 11 ماه از تصویربرداری این سریال مناسبتی گذشته و کمتر از یک ماه به محرم باقی مانده اما مشکلات مالی باعث توقف تولید این مجموعه تلویزیونی شده‌ است و باید دید در حالی که با شیوع ویروس کرونا روند تولید مجموعه‌های تلویزیونی کند یا متوقف شده، «بوم و بانو» به پخش در ایام محرم می‌رسد یا دست شبکه 2 خالی می‌ماند. 
پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط فعلی و توقف تصویربرداری، «بوم و بانو» به آنتن ماه محرم نرسد. مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت و... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 
«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است. قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب. 
پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند.

Page Generated in 0/0056 sec