printlogo


کد خبر: 222350تاریخ: 1399/5/6 00:00
در هراس از عملیات انتقامی انجام شد
پیام اسرائیل برای حزب‌الله با واسطه‌گری سازمان ملل

صهیونیست‌ها در ادامه هراس از عملیات انتقامی حزب‌الله در واکنش به شهادت یک عضو این حزب در حمله صهیونیست‌ها به سوریه، تمهیدات جدیدی را اندیشیده‌اند. 
پایگاه خبری شبکه المیادین شنبه‌شب خبر داد تل‌آویو از طریق سازمان ملل متحد نامه‌ای برای حزب‌الله لبنان ارسال کرده است. المیادین در ارتباط با محتوای این پیام نوشت:‌ محتوای پیام اسرائیل این است که تل‌‌‌آویو درباره حضور علی محسن اطلاعی نداشته و همچنین قصد کشتن او را نیز نداشته است. دیروز وزیر خارجه این رژیم از ارسال این پیام برای حزب‌الله خبر داد. اگرچه این خبر چند ‌ساعتی با تایید و تکذیب رسانه‌ها مواجه بود اما در نهایت گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات ارسال پیام به حزب‌الله، اعلام کرد این رژیم پیامی را که لازم بوده فرستاده شود، فرستاده است. 
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به ارسال این پیام برای حزب‌الله گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، ما آنچه را که باید می‌فرستادیم و به جایی که باید می‌فرستادیم، فرستادیم. وی ادامه داد: دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی تمام اقدامات از این نوع را که باید اتخاذ شود، در پیش خواهد گرفت. 
حزب‌الله لبنان به دنبال حمله هوایی هفته گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، طی بیانیه‌ای اعلام کرد یکی از نیروهای این جنبش به نام علی کامل محسن به شهادت رسیده است. 
 
* انتقام حزب‌الله قطعی است
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی با اشاره به آماده‌باش طولانی‌مدت نظامیان این رژیم در مرز فلسطین اشغالی با لبنان اعلام کردند واکنش حزب‌الله علیه تل‌آویو حتمی است. یک رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اساس برآورد صهیونیست‌ها، آماده‌باش نظامیان این رژیم در مرزهای فلسطین اشغالی با سوریه و لبنان، طولانی‌مدت خواهد بود. روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد برآوردی از اوضاع در ستاد ارتش صهیونیست‌ها با توجه به افزایش تنش در منطقه به عمل آمده است که بر اساس آن آماده‌باش در مرز سوریه و لبنان برای مدت طولانی‌تری ادامه می‌یابد. این رسانه صهیونیست به افزایش تحرکات جاسوسی این رژیم هم اشاره کرد. برآورد صهیونیست‌ها پس از بازدیدی بوده که آوی کوخاوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیست‌ها از شمال فلسطین اشغالی به عمل آورده است. معاریو اعلام کرد ارتش این رژیم احتمال می‌دهد حزب‌الله عملیاتی را علیه نظامیان صهیونیست با موشک‌های ضدتانک انجام دهد یا تک‌تیراندازان حزب‌الله، نظامیان رژیم صهیونیستی را در طول مرز فلسطین اشغالی با لبنان هدف قرار دهند. این رسانه گزارش داد: ارتش اسرائیل احتمال سناریوهای زیادی را درباره واکنش حزب‌الله می‌دهد. بر اساس برآورد مراکز امنیتی، واکنش حزب‌الله حتمی است و فقط زمانش معلوم نیست. منابع امنیتی اسرائیل، احتمال می‌دهند حزب‌الله اهداف نظامی در اسرائیل را هدف قرار دهد. 

Page Generated in 0/0058 sec