printlogo


کد خبر: 222356تاریخ: 1399/5/6 00:00
اخبار

پیدا شدن جسد قهرمان کشتی جهان و المپیک
جنازه الکساندر ایوانیتسکی دارنده ۵ طلای جهان و المپیک از روسیه پس از چند روز جست‌وجو پیدا شد. به گزارش ایسنا به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، جنازه الکساندر ایوانیتسکی، آزادکار روس و دارنده مدال طلای المپیک ۱۹۶۴ توکیو در وزن ۹۷ کیلوگرم و ۴ مدال طلای جهان پس از جست‌وجوی نیروهای امداد در نزدیکی رودخانه واینا در مسکو پیدا شد. 
به گفته فرزند او، وی پس از سفر برای برداشت قارچ، ۲ روز مفقود شده بود تا اینکه روز گذشته جنازه‌اش در نزدیکی رودخانه واینا پیدا شد. به احتمال فراوان وی هنگام عبور از رودخانه غرق شده است. نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی از فقدان این قهرمان بزرگ ابراز تاسف کرد. نام ایوانیتسکی ۸۳ ساله در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی به ثبت رسیده است. وی پس از دوران قهرمانی به عنوان مفسر ورزشی در یک شبکه خبری فعالیت داشت. 
***
واکنش سعادتمند به احتمال حضور قلعه‌نویی در استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خبرهایی مبنی بر احتمال بازگشت امیر قلعه‌نویی به نیمکت استقلال واکنش نشان داد. آنچه پیرامون تیم استقلال این روزها زیاد است، شایعه آن هم از نوع داغش است و یکی از داغ‌ترین این شایعات به طور طبیعی این روزها درباره نیمکت این تیم است. هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در محافل فوتبالی درباره احتمال بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال مطرح شده است اما صبح دیروز احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به این شایعه واکنش نشان داد. سعادتمند که با برنامه صبحگاهی شبکه سوم سیما گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به این خبر اظهار داشت: برای قلعه‌نویی که شنیدم در بستر بیماری است آرزوی سلامتی می‌کنم اما مطرح کردن نام مربیان مختلف در این موقع از فصل اصلا حرفه‌ای نیست. وی در ادامه بیان داشت: مربی ما الان فرهاد مجیدی است. ما هم برای کسب سهمیه شانس داریم و هم در جام حذفی و آسیا. من از مجیدی حمایت و اعلام می‌کنم برخی‌ که سوار موج شده و ادعا می‌کنند فلان مربی را می‌آورند، کارشان حرفه‌ای نیست و همه این ادعاها کذب محض است. 
***
وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند شد
وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان انتخاب شد. به گزارش مهر، وحید شمسایی بعد از مذاکره با مسؤولان باشگاه گیتی پسند و حضور در این باشگاه، با عقد قرارداد یک ساله سرمربی این تیم شد. شمسایی آخرین بار هدایت تیم تاسیسات دریایی را بر عهده داشت و با این تیم عنوان قهرمانی در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد. حمید بی‌غم فصل گذشته سرمربی تیم گیتی پسند بود که با این تیم نایب قهرمان لیگ شد.

Page Generated in 0/0056 sec