printlogo


کد خبر: 222536تاریخ: 1399/5/9 00:00
با زبان بدن حیوانات چه کنیم؟
نژاد دم بریده

شاید شما هم مثل ما وقتی حیوانی را به همراه صاحبش در خیابان دیده‌اید با انگشت به هم نشان داده‌اید و تا از تیررس شما خارج نشده ول کن نبوده‌اید. ضمن اینکه توصیه می‌کنیم انقدر ندید بدید بازی در نیاورید. پیشنهادات خوبی برای شما داریم که می‌تواند شما را هم صاحب یک حیوان خانگی شیک نماید:
یک سگ ولگرد ترجیحا درشت هیکل که ظرفیت تراش‌خورندگی بالایی داشته باشد پیدا کنید. قلاده‌اش را ببندید و به خیابان بروید. احتمالا با تمسخر مردم رو‌به‌رو خواهید شد و حیوان شما غیرتی شده و بخواهد پاچه ملت را بگیرد. نگران نباشید با یک عمل حنجره می‌توانید حیوان را روی حالت سایلنت تنظیم کنید. والا! چه معنی دارد حیوان انقدر پارس کند؟ مگر قدیم است که سگ‌ها تا کارت شناسایی طرف را نمی‌دیدند ول کن نبودند!
حالا شما حیوان دلخواه خودتان را دارید ولی ممکن است نتوانید سگ یا گربه‌ای که گوش‌هایش مثل برگ کدو از بغل روی صورتش آویزان است را بین مردم ببرید و کلاس بگذارید. با یک عمل زیبایی ساده می‌توانید توک گوش‌های حیوان را بالا بدهید و نهایتا در فصل زمستان برف‌ها را از داخل گوش حیوان خالی کنید.
حیوان‌تان را برانداز کنید، احتمالا چیزی به نظرتان توی ذوق نمی‌زند! بله دم حیوان از بدنش بیرون‌زده و هی برای شما تکانش می‌دهد. همین را ببرید دیگر کافی است. بوتاکس و خالکوبی و کشیدن پوستش بماند برای آنهایی که حیوانات را به خاطر خودشان آزار می‌دهند ایکبیری‌ها!

Page Generated in 0/0057 sec