printlogo


کد خبر: 223725تاریخ: 1399/6/11 00:00
اخبار

ترابی درخواست فسخ قراردادش را به پرسپولیس ارائه داد
هافبک تاثیرگذار و ملی‌پوش پرسپولیس درخواست فسخ قرارداد خود را پیش روی باشگاه قرار داد. 
به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی که در این فصل موفق به ثبت 11 گل برای پرسپولیس شده بود، با حضور در باشگاه و در توافق با مدیران این تیم، با استناد به بند عدم پرداخت مطالباتش، درخواست فسخ خود را ارائه داد. 
ترابی که از هفته‌های پایانی فصل زمزمه جدایی‌اش از این تیم و حضور در فوتبال خارج از ایران شدت گرفته بود، جزو نفراتی بود که یحیی گل‌محمدی در جلسه با مدیران تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضور او شده بود. با این حال، این هافبک تاثیرگذار که پیشنهادات خارجی دارد و گفته می‌شود بزودی مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد، با استناد به ‌بندی در قراردادش این درخواست را به مدیران تیم ارائه داد تا اردوگاه این تیم در شوک بزرگی فرو برود. 
مهدی رسول‌پناه، سرپرست پرسپولیس که طی روزهای اخیر با هجمه انتقادی از سوی هواداران و بویژه یحیی گل‌محمدی درباره عدم توافق با نفرات مدنظر این تیم مواجه بوده، اکنون با جدایی قریب‌الوقوع مهدی ترابی، وضعیت را سخت‌تر از گذشته می‌بیند و این در حالی است که هنوز موفق به جذب بازیکنان لیست یحیی گل‌محمدی نیز نشده است. 
***
رسانه ایتالیایی:
در صورت رد پیشنهاد استراماچونی دونادونی گزینه دوم استقلال است
یک رسانه ایتالیایی از گزینه بودن سرمربی سابق تیم ‌ملی این کشور برای هدایت استقلال خبر داد. 
به گزارش فارس به نقل از سایت «seriebnews» ‌ایتالیا، روبرتو دونادونی با وجود پیشنهادهای متعدد از سری بی‌ در صورت مخالفت سرمربی دیگری احتمال دارد خارج از ایتالیا مربیگری کند. 
احتمالاً آینده دونادونی بار دیگر به دور از ایتالیا رقم خواهد خورد. سرمربی سابق تیم‌ ملی ایتالیا بعد از تجربه حضورش در چین در آستانه بازگشت به کشورش قرار دارد. 
باشگاه استقلال هفته گذشته به صورت رسمی به استراماچونی پیشنهاد بازگشت به تهران برای مربیگری در این تیم را داده است. در صورت رد پیشنهاد استقلال از سوی استرا، ایرانی‌ها به سوی دونادونی خواهند آمد. 
به همین خاطر سرنوشت دونادونی به استراماچونی گره خورده و ممکن است سرمربی سابق پارما و بولونیا راهی ایران شود. استراماچونی خواستار مهلت درباره تصمیم‌گیری شده و در صورت رد پیشنهاد از سوی وی، دونادونی گزینه دوم استقلال خواهد بود. 
***
نامه‌‌ هشداردهنده فیفا به فدراسیون
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) بابت اتفاقات اخیر در فوتبال ایران، طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهان ارائه توضیحات شد. 
بهانه این تصمیم مسؤولان فیفا مسأله دخالت دولتی در امور مربوط به فدراسیون فوتبال است. 
این در حالی است که چندی پیش فدراسیون فوتبال به دلیل ایراداتی که به اساسنامه وارد شده بود، خطر تعلیق را احساس می‌کرد و حالا در شرایطی که هنوز این مشکل به صورت کامل حل نشده، به دلیلی مشابه دوباره نامه جدیدی از فیفا دریافت می‌کند. در قسمتی از این نامه آمده است؛ با توجه به اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال ایران، برای آنکه تمام زوایای قضیه روشن شود، از شما (دبیرکل) درخواست می‌کنیم تا روز دوم سپتامبر 2020 (فردا چهار‌شنبه) برای ای‌اف‌سی و فیفا مدارک لازم و مرتبط با وضعیت فدراسیون فوتبال و اتهام‌های طرح شده را ارسال کنید. 

Page Generated in 0/0048 sec