printlogo


کد خبر: 223970تاریخ: 1399/6/17 00:00
اخبار

پشت‌پرده خداحافظی مجازی ساکت الهامی با تراکتوری‌ها
ساکت الهامی شنبه‌شب تنها ساعتی پس از اینکه در برنامه زنده تلویزیونی درباره تقویت تیمش برای فصل آینده صحبت کرد، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از هواداران تبریزی خداحافظی کرد و خبر از قطع همکاری‌اش با باشگاه تراکتور به دلیل حکم کمیته انضباطی داد. گفته می‌شود الهامی که در جریان دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی و هل دادن عوامل مسابقه، توسط داور بازی از کنار زمین اخراج شد،‌ با محرومیت سنگین بیش از 6 ماهه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد و به همین دلیل نیز اقدام به انتشار پست خداحافظی در فضای مجازی کرده است؛ پستی که البته چند دقیقه پس از انتشار، توسط سرمربی تراکتوری‌ها پاک شد. در همین زمینه شنیده می‌شود باشگاه تراکتور که در هفته‌های گذشته مذاکراتی را با علی دایی برای هدایت این تیم داشته و توافقاتی نیز بین طرفین حاصل شده، در انتظار مشخص شدن وضعیت الهامی و حکم کمیته انضباطی است و در صورت محرومیت بلندمدت این مربی، احتمالا علی دایی گزینه اصلی محمدرضا زنوزی و تبریزی‌ها برای هدایت سرخپوشان تبریزی در فصل آینده خواهد بود. 
***
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شد
کاپیتان پیشین تیم فوتبال سپاهان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. طی جلسه‌ای در دفتر مدیرعامل باشگاه سپاهان و با حضور اعضای هیات‌مدیره و همچنین مذاکرات جامع و همه‌جانبه در زمینه مسائل تیم فوتبال و چگونگی برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های مربوط، محرم نویدکیا، به مدت ۳ فصل سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان را پذیرفت. به گزارش ایسنا، نویدکیا به عنوان کاپیتان سپاهان 5 بار در لیگ‌های برتر دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم جام قهرمانی را بالای سر برده و در لیگ هفتم با این تیم به نایب قهرمانی رسیده‌ است تا عنوان پرافتخارترین کاپیتان لیگ برتر را از آن خود کند. نویدکیا به همراه سپاهان 4 بار هم در جام‌های حذفی هفدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌و‌ششم قهرمانی را تجربه کرده‌ است. 
***
لیگ برتر والیبال ۱۵ تیمی شد
کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال اعلام کرد تیم شهرداری قزوین به جمع تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال اضافه شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، باشگاه شهرداری قزوین پس از حذف از لیگ برتر والیبال مردان ایران، اقدامات لازم برای تعهدات مالی خود را انجام داد و درخواست مجدد برای حضور در لیگ برتر را مطرح کرد. این موضوع، دیروز در نشست مجازی رئیس فدراسیون والیبال با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری مطرح شد و پس از توافق تمام باشگاه‌های شرکت‌کننده، مقرر شد تیم شهرداری قزوین در لیگ برتر سال ۹۹ شرکت کند. این تصمیم فدراسیون والیبال به دلیل حمایت و استقبال باشگاه‌ها از حضور تیم‌های بیشتر در لیگ برتر گرفته شده است. کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران در سال ۹۹ (جام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی) را از چهارشنبه (۱۹ شهریورماه) آغاز کند. با توجه به ۱۵ تیمی شدن لیگ برتر والیبال مردان، برنامه هفته نخست این رقابت‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد. 
***
پنجره استقلال و شهرخودرو بسته است!
بر اساس آرایی که قبلا از سوی فیفا صادر شده، پنجره 4 تیم بسته شده که این چهار تیم عبارتند از استقلال، صنعت نفت، ماشین‌سازی و شهر خودرو. فریبرز محمود‌زاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات در این باره گفت: قوانین در این باره تغییر کرده است. پیش‌تر اگر تیم‌ها مطالبات معوقه را پرداخت می‌کردند باز هم پنجره‌شان بسته می‌ماند اما اکنون شرایط تغییر کرده؛ به محض اینکه تیم‌ها مطالبات معوقه را پرداخت کنند پنجره‌شان باز می‌شود. امیدوارم استقلال، صنعت نفت، شهر خودرو و ماشین‌سازی هر چه سریع‌تر در این باره اقدامات لازم را انجام دهند تا پنجره‌شان باز شود و بتوانند قرارداد جدید را ثبت کند. مادامی که نامه‌ای از سوی فیفا به دست ما نرسد قراردادهای جدید این تیم‌ها در سازمان لیگ ثبت نخواهد شد. رئیس کمیته نقل و انتقالات درباره اینکه آیا پنجره پرسپولیس به خاطر پرونده برانکو بسته شده است؟ گفت: مکاتبات در این زمینه ادامه دارد اما فعلا نامه‌ای از سوی فیفا برای جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس به دست ما نرسیده است و این باشگاه منعی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ندارد. امیدواریم این باشگاه هم با مذاکرات خود با فیفا و اقدامات مثبتی که انجام می‌دهد مانع از بسته شدن پنجره‌اش شود. فریبرز محمود‌زاده درباره محرومیت فولاد هم اظهار داشت: پنجره این تیم با رای کمیته تعیین وضعیت بسته شده است. فولادی‌ها از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم شده‌اند و تا رفع مشکل و صدور رای جدید از سوی کمیته تعیین وضعیت، قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید نخواهند بود. 

Page Generated in 0/0058 sec