printlogo


کد خبر: 224020تاریخ: 1399/6/18 00:00
اخبار

رسانه پرتغالی: ماریتیمو تنها پیشنهاد علیپور نیست
به گزارش روزنامه Jm-Madeira پرتغال، علی علیپور که با توجه به خبرهای منتشر‌شده در روزهای اخیر گزینه پیوستن به تیم ماریتیمو است، با همبازیانش در پرسپولیس خداحافظی کرد. هر چند این مهاجم 24 ساله تصمیم به بازی خارج از ایران دارد اما تیم بعدی‌‌اش را مشخص نکرده است. بر اساس گزارش این روزنامه پرتغالی، به نظر می‌رسد باشگاه ماریتیمو در مسیر خوبی برای بستن قرارداد 2 ساله با علی علیپور قرار دارد اما این مهاجم ایرانی در رادار دیگر تیم‌ها هم قرار دارد. 
***
اخراج جوکوویچ از تنیس اوپن آمریکا!
مرد شماره یک جهان به خاطر حرکت غیرورزشی در دیدار برابر «پابلو کارنیو» از مسابقات تنیس اوپن آمریکا اخراج شد. به گزارش ایسنا، روز هفتم تنیس اوپن آمریکا ۲۰۲۰ با یک اتفاق عجیب و باورنکردنی همراه شد. «نواک جوکوویچ» مرد شماره یک جهان و بخت نخست قهرمانی دومین گرند‌اسلم سال از این رقابت‌ها اخراج شد. تنیسور صربستانی در آخرین ساعات روز یکشنبه برابر پابلو کارنیو قرار گرفت و در حالی که در ست نخست ۶ بر ۵ عقب بود یک حرکت عجیب کرد. او با توپ به داور خط ضربه زد و باعث آسیب داور شد. رفتار غیراخلاقی مرد شماره یک جهان برایش گران تمام شد و طبق قوانین، داور بازی، تنیسور صربستانی را از رقابت‌های اوپن آمریکا اخراج کرد. به این ترتیب جوکوویچ در عین ناباوری از این بازی‌ها کنار رفت و کارنیو بوستا به یک‌چهارم نهایی صعود کرد. 
***
درخواست باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی برای یکسره کردن کار!
سرمربی آبی‌پوشان که از ادامه همکاری با این تیم انصراف داده، هنوز استعفای خود را به صورت کتبی ارائه نداده است. به گزارش مهر، فرهاد مجیدی که بعد از پیروزی در داربی اعلام کرد بعد از جام حذفی از سمت خود کناره می‌گیرد، در پایان فینال با بازیکنان استقلال خداحافظی کرد تا نشان دهد عزمش در این راه جزم است. با گذشت چند روز از فینال جام حذفی، مجیدی هنوز استعفای خود را به صورت کتبی ارائه نداده است و به همین دلیل باشگاه استقلال در نامه‌هایی که طی 2 مرحله برای وی ارسال کرده، خواستار مشخص شدن تکلیف باشگاه شده است. باشگاه استقلال در این نامه از مجیدی خواسته تکلیف خودش و باشگاه را مشخص کند و اگر هنوز سرمربی تیم است، به باشگاه و محل تمرین تیم آمده و کارش را دنبال کند و اگر سرمربی نیست، استعفای خود را به صورت کتبی ارائه دهد. 
***
پیشنهاد فدراسیون والیبال به آلکنو تأیید شد
مدیر روابط عمومی باشگاه زنیت‌کازان پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران به آلکنو را تایید کرد. به گزارش فارس، کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم‌ ملی والیبال در نخستین نشست خود مصوب کرد از مربی تراز اول جهانی برای هدایت تیم ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو استفاده شود. فدراسیون والیبال در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تاکید می‌شود فدراسیون والیبال تاکنون با هیچ گزینه‌ای برای هدایت تیم ‌ملی کشورمان وارد گفت‌وگو و مذاکره نشده است و فهرست منتشر‌شده، در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بوده و مورد تایید نیست. گفتنی است گزینه‌های نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی، بر اساس جمع‌بندی و تصمیم کمیته فنی، مشخص و اعلام خواهد شد». با این شرایط عظمت میرزایف، رئیس روابط عمومی باشگاه زنیت‌کازان در گفت‌وگو با فارس، خبر پیشنهاد سرمربیگری تیم ‌ملی والیبال ایران به ولادیمیر آلکنو را تایید کرد. وی گفت: به آلکنو پیشنهاد شده هدایت تیم‌ ملی والیبال ایران را بر عهده بگیرد و در حال حاضر وی مشغول بررسی این پیشنهاد است. آلکنو در حال حاضر به تیم زنیت بازگشته و هدایت این تیم را برعهده گرفته است. مدیر روابط عمومی باشگاه زنیت‌کازان خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم بگویم او این پیشنهاد را می‌پذیرد یا خیر، چون خودش باید در این باره صحبت کند. من به خودم اجازه نمی‌دهم در این باره حرفی بزنم. 

Page Generated in 0/0040 sec