printlogo


کد خبر: 224116تاریخ: 1399/6/20 00:00
اخبار

اسامی ۵ گزینه نهایی سرمربیگری تیم‌ ملی والیبال مشخص شد
پس از پایان جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال، اسامی 5 گزینه نهایی سرمربیگری تیم ‌ملی والیبال ایران مشخص شد. به گزارش مهر، دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ‌ملی والیبال دیروز برگزار شد. در پایان این نشست اعضای کمیته فنی لیست 5 نفره‌ای را انتخاب کردند تا برای گزینه نهایی به جمع‌بندی برسند. طبق پیگیری‌ها، «ولادیمیر آلکنو»، «دجورجی»، «کاستلانی»، «جیانی» و «لورزنتی» 5 مربی خارجی در لیست نهایی فدراسیون والیبال هستند که کمیته فنی قرار است از بین آنها به گزینه نهایی دست یابد. کمیته فنی پیش از این لیستی از ۱۳ مربی را برای هدایت تیم‌ ملی بررسی کرده بود. گفته می‌شود سرمربی جدید تیم ‌ملی والیبال احتمالا تا پایان شهریور انتخاب و فروردین ۱۴۰۰ وارد ایران ‌شود. 
***
رونالدو در یک قدمی دایی
ستاره تیم ‌ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد به دنبال پشت سر گذاشتن رکورد گلزنی علی دایی است. به گزارش سایت یوفا، کریستیانو رونالدو در دیدار برابر تیم ‌ملی فوتبال سوئد درخشید. پرتغال که در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوئد رفت، توانست با دو گل به پیروزی برسد و هر 2 گل بازی را رونالدو به ثمر رساند. کاپیتان تیم ‌ملی فوتبال پرتغال با 2 گلی که در این دیدار به ثمر رساند شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۱ رساند و اکنون با رکورد گلزنی با پیراهن تیم ‌ملی که متعلق به علی دایی است ۸ گل فاصله دارد. او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که توانستم رکورد ۱۰۰ گل ملی را پشت سر گذارم و اکنون برای رسیدن به رکورد ۱۰۹ گل (علی دایی) تلاش می‌کنم. گام به گام باید جلو رفت. البته من شیفته رسیدن به رکوردها نیستم، بلکه این خود رکوردها هستند که به صورت طبیعی برای من رقم می‌خورند. رونالدو ادامه داد: خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی دست یابیم. طبیعتا از پشت سر گذاشتن رکورد ۱۰۰ گل ملی خوشحال هستم. از بازی در کنار این بازیکنان جوان لذت بردم. ما تیم خوبی داریم و به همین خاطر از قرار گرفتن در ترکیب خوشحال شدم. 
***
امضای علیپور پای پیش‌نویس قرارداد با ماریتیموی پرتغال
مهاجم فصل گذشته پرسپولیس پیش‌نویس قرارداد با باشگاه ماریتیموی پرتغال را برای پیوستن به این تیم امضا کرد. علی علیپور پس از کش‌‌و‌قوس‌های فراوان با باشگاه ماریتیموی پرتغال پیش‌نویس قراردادش را امضا کرد تا به مدت 2 فصل در این تیم بازی کند. او که در ۶ سال گذشته برای پرسپولیس بازی کرده بود، موفق شد عنوان بهترین گلزن لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را در این باشگاه به نام خود ثبت کند. علیپور برای امضای قرارداد رسمی خود با ماریتیمو و همبازی شدن با امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ‌ملی ایران منتظر دریافت ویزای خود است. وی در حالی لژیونر می‌شود که باشگاه پرسپولیس از ادامه تلاش‌های خود برای حفظ این بازیکن خبر داده بود اما علیپور هیچ مذاکره‌ای برای بازگشت با مدیران این تیم نداشته است. 

Page Generated in 0/0059 sec