printlogo


کد خبر: 224551تاریخ: 1399/6/30 00:00
تلویزیون

درگذشت مدیر پیشکسوت رسانه ملی
«محمدحسین حرمی» از مدیران پیشکسوت سازمان صداوسیما بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. به گزارش فارس، محمدحسین حرمی، مدیر اسبق رادیو تهران و شبکه 5 تلویزیون که از جمله مدیران پیشکسوت سازمان صداوسیما بود، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. بنا بر این گزارش، مرحوم حرمی مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد اما در دقایق پایانی روز جمعه- 28 شهریورماه- جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. 
***
کلاشینکف‌های آمریکایی روی آنتن
مجموعه مستند 6 قسمتی «کلاشینکف‌های آمریکایی» تلاش می‌کند به شبهات مطرح‌شده درباره جنگ ایران و عراق پاسخ دهد. به گزارش «وطن امروز»، مجموعه مستند 6 قسمتی «کلاشینکف‌های آمریکایی» که تلاش می‌کند به شبهات مطرح شده درباره جنگ ایران و عراق پاسخ دهد، از شنبه 29 شهریور به مناسبت هفته دفاع‌مقدس هر شب ساعت 20 روی آنتن شبکه مستند رفته و می‌رود. 
داوود مرادیان، کارگردان «کلاشینکف‌های آمریکایی» با اشاره به سوژه اصلی این مستند، گفت: «کلاشینکف‌های آمریکایی» مجموعه‌ مستند 6 قسمتی است که به بررسی شبهات مطرح‌شده درباره جنگ ایران و عراق می‌پردازد. مرادیان درباره اسنادی که در این مستند به نمایش درآمده است، گفت: بخشی از این اسناد از آرشیو ملی انگلستان به دست آمده است که بتازگی منتشر شده است. بخشی دیگر مصاحبه‌های شبکه الجزیره با فرماندهان و ژنرال‌های صدام است. این کارگردان و مستندساز درباره روند تحقیق و پژوهش این مجموعه مستند گفت: برای آرشیوی که در این مجموعه استفاده شده است، از صداوسیما کمک نگرفتیم، بلکه آرشیو از روی اینترنت جمع‌آوری شد و اتفاقا آرشیو دیده نشده‌ای هم است. این مستند از شنبه، 29 شهریور در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته است و هر شب ساعت 20 از این شبکه پخش و روز آینده ساعت 12:00 تکرار خواهد شد.

Page Generated in 0/0045 sec